För några år sen var jag på en finlandskryssing. Där drack jag ur ett glas som tillhörde en kvinnlig arbetskamrat. Strax efter så gick jag på disko dansgolvet och dansade, oftast för mig sjäv - i 5 timmar. Jag svettades som en gris men jag blev inte trött eller ens andfådd. Jag var inte särskilt glad eller upprymd, jag bara kände att jag ville/måste dansa hela tiden. Jag har ingen bra kondis och när jag dansar (disco) så dansar jag ganska häftigt orkar för det mesta bara hålla på i nån halvtimma innan jag måste sätta mig ner och hämta andan. Jag är ganska säker på att det måste varit nåt skit i drinken.
Kan det varit extacy? men då ska man välan bli glad också? Efteråt var jag lite besviken för att jag inte fått någon hallelulijah-upplevelse nu när jag för en gångs skull provat på en drog.
Efteråt tänkte jag att det var säkert någon som försökte droga min arbetskollega, men effekten som blev verkar ju inte vara vettig om man vill droga någon för att våldta efteråt (eller varför man nu drogar folk). Så här i efterhand slog det mig att det var hennes egen drog om man säger...
är inte säket men skulle kunna vara nåt narkotika klassat preparat eller red bull kanske...hur stor va din penis? normal=red bull jätte liten o svår kissad=tjack