2007-09-15, 17:52
Medlem
Salmons avatar
varför skulle det va farligt att supa på tjack at:n? det har jag aldrig hört, häll i dig dina öl du så kommer du nog känna dig bättre sen och kunna somna tillslut. och som nån annan sade, vänta med att gå å lägga dig tills klockan e typ 10 iallafall så du inte fuckar dygnsrytmen.

ett varmt bad brukar va ganska skönt också
Citera
2007-09-15, 17:53
Bannlyst
ska ta ett varmt bad nu fan tack för tipset du är min gud salmon
Citera
2007-09-15, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
ska ta ett varmt bad nu fan tack för tipset du är min gud salmon

Bara det inte är kombinerat med en massa lugnande mediciner eller annat kul som inte kickat än... inte kul att drunkna när man väl somnat
Citera
2007-09-15, 17:58
Bannlyst
inte druckit ölen knappt ens allså tänkte bada först sen smaka på den och dricka lite juice som tydligen ska vara bra
Citera
2007-09-15, 18:00
Medlem
Shunos avatar
Rök hasch?
Citera
2007-09-15, 18:04
Bannlyst
faktiskt testat men det bett inte kände det som och ändå var det duglig svart afgan i bong och min hals är mongo efter där så det gick inte ner som det skulle svårt och förklara allså badar kommer om 10-20 min
Citera
2007-09-15, 18:09
Medlem
Shunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
faktiskt testat men det bett inte kände det som och ändå var det duglig svart afgan i bong och min hals är mongo efter där så det gick inte ner som det skulle svårt och förklara allså

Lär dig rulla en joint eller be någon av dina polare rulla åt dig.
Skulle tro att det skulle ge mycket bättre effekt än öl, men vad vet jag.
Citera
2007-09-15, 18:17
Medlem
xanor funkar bra
Citera
2007-09-15, 18:31
Bannlyst
aa vi tänkte samma sak när vi satt där men vart lustigt så fort jag drog ner med både bong elller pipa så vart det så att mina luftrör dras ihop och det har aldrig hänt förut så varje gång jag försökte puffa så kunde jag knappt andas..men hur fort tror ni jag kommer bli lite trötter på ölen så jag kan planera i detta lite fint det kändes bara lustigt att bada faktiskt i början men vart skönnt sen hade as varmt vatten och tyckte det mesta av klirningrna och stickningar försvann. sen känner mig inte lika hybad och super duper längre men är fortfarande pigg och alert efter vart vaken sedan 7.30 fredagmorgon vilket inte är så vanligt i vanliga fall
Citera
2007-09-15, 18:41
Medlem
Ölen "Fungerar" ju direkt ... beror mer på hur fort du kan få ner dom.
Sitta och skriva på flashback och dricka öl är ju trevligt
Citera
2007-09-15, 18:44
Bannlyst
aa ska ringa hit en polare ute ifall jag blir cp på ölen :P ajja tackar för all hjälp betyt extremt mycket och tackar er alla som har vart med och hjälpt mig mår redan fett mycket bättre typ
Citera
2007-09-15, 20:41
Bannlyst
när jag testade så vart jag vaken i ca 50timmar man plågade sig en del med för man var på lan och ballen blev normal efter ngn dag när man kunde sova igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in