2007-09-18, 17:24
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildFever
Förstår du inte att din judiska partiskhet grummlar ditt omdömme i den här frågan och att du bara fortsätter göra bort dig?

Vad har det med saken att göra? Som sagt, MARS!

Du påstår att en koppling råder mellan Judendom och Satan. Sen misslyckas du med att visa en sådan - vad tyder det på?

Det är som om jag skulle starta en tråd där jag påstod att Hitler i själva verket var Messias och sedan göra mig otillgänglig för kritik. Tror du den tråden skulle få leva?

Till skillnad från dig så är det här inte personligt från min sida. Jag tycker helt enkelt att det är trist att din tråd inte håller måttet.

Det måste finnas en grund innan man kan diskutera! Din håller inte, sorry.
Citera
2007-09-18, 18:42
Medlem
wildFevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Det måste finnas en grund innan man kan diskutera! Din håller inte, sorry.

det här är fortfarande din personliga åsikt

jag tycker precis tvärtom.

sen är det lögn att jag håller mig undan kritik, men ingen blir förvånad att du sprider lögner

Edit:

Det här börjar bli jobbigt att du tror att din egen åsikt är lag här på flashback. Kanske är dags för dig att acceptera att folk har avikande åsikter som inte överensstämmer med dina?

Det blir lättare att gå vidare om du förstår den grundläggande principen.
Citera
2007-09-18, 18:55
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
det här är fortfarande din personliga åsikt

jag tycker precis tvärtom.

Det handlar inte om att tycka saker. Det handlar om att du inte har empiriska bevis för din tes.

Citat:
sen är det lögn att jag håller mig undan kritik, men ingen blir förvånad att du sprider lögner

Vänligen avhåll dig från sådan här bullshit. Jag har inte ljugit någonstans.

Citat:
Det här börjar bli jobbigt att du tror att din egen åsikt är lag här på flashback. Kanske är dags för dig att acceptera att folk har avikande åsikter som inte överensstämmer med dina?

Det blir lättare att gå vidare om du förstår den grundläggande
principen.

Det handlar inte om det. DU HAR INGA EMPIRISKA BELÄGG FÖR DIN TES. Har inget med åsikter eller lögner att göra.
Citera
2007-09-18, 19:01
Medlem
wildFevers avatar
Citat:
blablabla

Bara i den här tråden har du avslöjat dig själv som lögnare.

EMPIRISKA BEVIS? Det finns en anledning att tråden ligger just i religons forumet, att du inte lyckas förstå det med din übermensch IQ är väldigt förvånande.

Jag har hela tiden sagt att jag inte besitter några hemliga dokument där judarna har skrivit på djävulens kontrakt.

Jag vill erbjuda min teori och visa att den stämmer genom andra sätt.

Vidare så är jag knappast klar med tråden, bara att den här cirkusen har tagit all min tid så jag inte hunnit bygga vidare på min teori.

Svara nu på den här frågan istället för att slingra dig som en orm:

Om man inte har empiriska bevis för sin teori, får man då inte dela med sig av den här på Flashback?
Citera
2007-09-18, 19:04
Medlem
Maeglins avatar
Citat:

Om man inte har empiriska bevis för sin teori, får man då inte dela med sig av den här på Flashback?

Jo! Men om den motbevisas gång på gång och den inte går att bevisa så kan man ha den goda smaken att hålla käften till slut.

Speciellt om man har en teori som goda människor tar anstöt, och blir ledsna, av.
Citera
2007-09-18, 19:07
Medlem
wildFevers avatar
Citat:
Jo! Men om den motbevisas gång på gång och den inte går att bevisa så kan man ha den goda smaken att hålla käften till slut.

Speciellt om man har en teori som goda människor tar anstöt, och blir ledsna, av.

Så nu säger du att man får det helt plötsligt? Det var ju vänligt av den überintelligenta Kosmopoliten.

Det är ingen som tvingar dig att vare sig följa eller deltaga i tråden, det är synd att dessa grundläggande val har gått dig helt över huvudet.
Citera
2007-09-18, 19:17
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
här är beviset jag snackar om:

notera inlägg nr 47:

http://img403.imageshack.us/img403/6...deradeisg8.jpg

och här är den senaste och 3:e posten som faktiskt fick vara kvar efter att Admin blandat sig in i leken:

http://www.flashback.org/showpost.p...3&postcount=31

Så egentligen handlar det här om ohederligt agerande från vissa moderatorer och deras vänner.

Jag kan ju bara spekulera, men åtminstone inlägg ett är ett klassiskt "Uteslutande länkpost" som brukar raderas - de är liksom ingen diskussion. Vill du få igenom det får du citera ur länken och bidra med egen diskussion.

/S
Citera
2007-09-18, 19:23
Medlem
wildFevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Jag kan ju bara spekulera, men åtminstone inlägg ett är ett klassiskt "Uteslutande länkpost" som brukar raderas - de är liksom ingen diskussion. Vill du få igenom det får du citera ur länken och bidra med egen diskussion.

/S

Jo fast det var flera inlägg som hörde ihop, men nu är den kvar där i alla fall, och ena gången skrev jag ett långt inlägg för att just inte bara posta länkar.

Man tycker ju moderatorn kunde göra sig besväret att skicka PM i alla fall om han raderar ett inlägg 3 gånger för att han bedömmer det vara onödigt.
Citera
2007-09-18, 19:26
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Jo fast det var flera inlägg som hörde ihop, men nu är den kvar där i alla fall, och ena gången skrev jag ett långt inlägg för att just inte bara posta länkar.

Man tycker ju moderatorn kunde göra sig besväret att skicka PM i alla fall om han raderar ett inlägg 3 gånger för att han bedömmer det vara onödigt.

Eller så PMar du moderatorn och ifrågasätter. Jag personligen brukar skriva när jag städat en tråd, men har man fler forum händer det att man städar fem-tio trådar samtidigt och då kanske det handlar om tio femton debattörers inlägg och då går det liksom inte att skicka PM till alla. Städandet sker ju oftast pga OT eller trams, eller som i ditt fall en post som inte innehåller något eget material.

/S
Citera
2007-09-19, 00:41
Medlem
Censurerad

Har själv fått påhälsning av admin för "HMF". Det verkar som om vi inte har några som helst hopp om yttrandefrihet här i sverige trots allt. Tycker att vi borde starta vårat eget forum där vi får prata om vad fan vi vill!
Citera
2007-09-19, 00:43
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moms1stqueef
Har själv fått påhälsning av admin för "HMF". Det verkar som om vi inte har några som helst hopp om yttrandefrihet här i sverige trots allt. Tycker att vi borde starta vårat eget forum där vi får prata om vad fan vi vill!
Det är ju knappast Admins önskan att ha en HMF-regel på flashback utan det är Svea rike som har bestämt det. Flashback får alltså gilla läget så att säga.

Skulle du starta ett forum där du struntar i HMF-lagen så skulle den bli nedstängd på nolltid.
Citera
2007-09-19, 01:36
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moms1stqueef
Tycker att vi borde starta vårat eget forum där vi får prata om vad fan vi vill!

Vem hindrar dig?

/S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in