2007-09-15, 07:47
Medlem
soptippsbosses avatar
Hej,

Låt säga om man har flertalet fönster öppna i aktivitetsfältet med t.ex. explorer, firefox, en excelfil och något annat. Går det då att när dessa fönster är öppna flytta dom i sidled (vänster och höger) för att få dom i en speciell ordning eller är enda alternativet att stänga ner alla fönster och sedan öppna dessa i den ordningen man nu föredrar?

Och ja jag är pedant i detta fall, sitter med detta problemet på jobbet dagarna i ända. Skulle jag stänga ner fel fönster måste jag öppna upp alla pånytt för att dessa skall hamna i en korrekt ordning.
Citera
2007-09-15, 08:03
Medlem
groils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soptippsbosse
Hej,

Låt säga om man har flertalet fönster öppna i aktivitetsfältet med t.ex. explorer, firefox, en excelfil och något annat. Går det då att när dessa fönster är öppna flytta dom i sidled (vänster och höger) för att få dom i en speciell ordning eller är enda alternativet att stänga ner alla fönster och sedan öppna dessa i den ordningen man nu föredrar?

Och ja jag är pedant i detta fall, sitter med detta problemet på jobbet dagarna i ända. Skulle jag stänga ner fel fönster måste jag öppna upp alla pånytt för att dessa skall hamna i en korrekt ordning.

Kolla runt lite här: http://www.google.se/search?hl=sv&q=...in+the+taskbar

Första träffen verkar vara det du är ute efter, jag kan tyvärr inte testa något utav dom just men... Men du har fått en knuff i rätt riktning i alla fall.
Citera
2007-09-16, 15:40
Medlem
soptippsbosses avatar
Ok tack för hjälpen. Men det innebär alltså att det inte går att göra utan att installera ett externt program för genomförandet. Blir tyvärr problem för mig då jag inte har rättigheter att göra detta på arbetsdatorn. Hade hoppats att det fanns någon funktion i Windows för detta.

Får helt enkelt leva med detta i-landsproblem. Tack iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in