Citat:
Ursprungligen postat av jckei
Ok, nu nar jag forstar vad du menar kan jag ge ett riktigt svar.
Jintropin 100iu saljs for ca 4500 kr i Sverige. Det saljs for runt 2000 sek i Kina, enligt en kran har nere som brukar aka till Kina i just detta syfte.
En ganska bra vinst for en liten ask.
Nagra andra priser horde jag inte, men det andra han plockar med sig ar testo E och deca.
mhm... Men Krävs det inte att man har kontakter på fabriksgolvet för att få tag i jintropin? Och deca har jag inte hittat. Problemet är att förvånansvärt få verkar förstå pinyin (kinesiska med europeiska bokstäver), och deca, testo lr tillväxthormoner står ju inte direkt i mitt pocketlexikon. Salbutamol har jag hittat, och enligt vissa användare har det samma effekt som clen, dock mildare. Just nu scoutar jag mest de vanliga apoteken, som dock har ett chockerande liberalt utbud. På de skummare ställena finns bättre grejor. men som sagt, dessa ägs ofta av gamla gubbar som knappt pratar mandarin, utan lokala dialekter, och då blir det genast svårare (och mer pinsamt). Men ni med erfarenheter av att utforska det lokala utbudet i "andra världen-länder" får gärna tipsa mig. kommer mest ta hem för "eget bruk" samt några enstaka beställare som jag litar på. Första gången jag gör egna fältundersökningar nämligen. Har förut bara agerat mellanhand. och aldrig tidigare i Kina.