2007-09-14, 05:07
Medlem
Zubrilovas avatar
befinner mig för närvarande i kina och fick av misstag reda på att man kan köpa dunkvis med receptbelagda preparat på det lokala apoteket, och dessutom ofta till en struntsumma av priset i sverige. T.ex. fick jag Bricanyl mot min hosta(!?) och det på några kronor per ask. Jag är givetvis inte intresserad av att tjäna en hacka genom att ta hem olika dopingklassade medel. Någon som vet vilka produkter eller kopior av produkter som finns är så att jag kan undvika att köpa hem dem?

Köpte förresten även tabletter med theophylline och ephedrine Hydrochloride men vill naturligtvis kolla upp vad dessa är för ena....

på hyllorna dit man visade mig på apoteket fanns även mediciner innehållande terbutaline sulfat, Clorprenaline, bromhexine, methoxyphenamine, ambroxol, salbutamol. Dock ingen clenbuterol-liknade substans vad jag såg.
Citera
2007-09-14, 09:39
Medlem
jckeis avatar
Om jag forstatt det hela ratt...

Du vill inte tjana en hacka pa att ta hem grejer
Du vill veta vad det finns for grejer sa att du kan UNDVIKA att kopa dom

Vad ar fragestallningen?
Citera
2007-09-14, 11:39
Medlem
smokevatrs avatar
han undrade väll vad som det var mest efterfrågan på .. om det var något som var svårare att få tag på "hemma" så han inte köper på sig en massa saker som redan finns billigt och i överflöd ,..

nu finns väll det allra mesta redan i sverige .,. och ens tanken att smuggla något från kina verkar va en dålig ide´ ..
men om du verkligen vill smuggla ,,. köp det som du har störst vinstmarginal på . googla några svenska säljare o jämför priserna ta även med storleken på preparaten i beräkningen.
Citera
2007-09-14, 12:00
Medlem
BarneyGs avatar
Om jag var du så skulle jag endast köpt på mig peptider,bra efter frågan på
Citera
2007-09-14, 12:27
Medlem
bär inte hem det du ska ha med dig hem. posta det. säkrare rent juridiskt ur många aspekter.
Citera
2007-09-14, 14:47
Medlem
Zubrilovas avatar
Nja asså

Citat:
Ursprungligen postat av piraten
bär inte hem det du ska ha med dig hem. posta det. säkrare rent juridiskt ur många aspekter.

Inte kommer jag ta med det. Det tror jag vore riskabelt. De kollar inte vad man tar in särskilt noga, men är desto mer petiga när det gäller utförsel. men vad jag frågar är om någon vet vilka preparat som det är efterfrågan på hemma vad gäller efekter i stil med deff, bygg, viktnedgång etc. Jag har inte särskilt stor koll. men jag vet t.ex. att Clenbuterol är vanligt i byggarkretsar eftersom det deffar bra men är skonsammare för muskelmassan till skilnad från en del andra prep. Så om någon vet andra preparat som liknar dessa lr rentav är exakt samma saker fast med andra namn. jag vill ju inte ta med en massa halstabletter även om nu de är mkt billigare här. Jag listade en del verksamma ämnen som jag lyckades identifiera, så jag undrar också om någon känner igen nåt av dem och om det har någon effekt som är önskvärd, likt centralstimulantia/viktnedgång/"mer"energi lr anabol.
Citera
2007-09-14, 15:12
Medlem
dom flesta kör väl nån form av testo!! nog det som e lättast att sälja!
Citera
2007-09-14, 15:51
Medlem
jckeis avatar
Ok, nu nar jag forstar vad du menar kan jag ge ett riktigt svar.

Jintropin 100iu saljs for ca 4500 kr i Sverige. Det saljs for runt 2000 sek i Kina, enligt en kran har nere som brukar aka till Kina i just detta syfte.
En ganska bra vinst for en liten ask.

Nagra andra priser horde jag inte, men det andra han plockar med sig ar testo E och deca.
Citera
2007-09-15, 08:06
Medlem
Zubrilovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jckei
Ok, nu nar jag forstar vad du menar kan jag ge ett riktigt svar.

Jintropin 100iu saljs for ca 4500 kr i Sverige. Det saljs for runt 2000 sek i Kina, enligt en kran har nere som brukar aka till Kina i just detta syfte.
En ganska bra vinst for en liten ask.

Nagra andra priser horde jag inte, men det andra han plockar med sig ar testo E och deca.

mhm... Men Krävs det inte att man har kontakter på fabriksgolvet för att få tag i jintropin? Och deca har jag inte hittat. Problemet är att förvånansvärt få verkar förstå pinyin (kinesiska med europeiska bokstäver), och deca, testo lr tillväxthormoner står ju inte direkt i mitt pocketlexikon. Salbutamol har jag hittat, och enligt vissa användare har det samma effekt som clen, dock mildare. Just nu scoutar jag mest de vanliga apoteken, som dock har ett chockerande liberalt utbud. På de skummare ställena finns bättre grejor. men som sagt, dessa ägs ofta av gamla gubbar som knappt pratar mandarin, utan lokala dialekter, och då blir det genast svårare (och mer pinsamt). Men ni med erfarenheter av att utforska det lokala utbudet i "andra världen-länder" får gärna tipsa mig. kommer mest ta hem för "eget bruk" samt några enstaka beställare som jag litar på. Första gången jag gör egna fältundersökningar nämligen. Har förut bara agerat mellanhand. och aldrig tidigare i Kina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in