• 1
  • 2
2007-09-26, 11:06
Medlem
Ostmannen11s avatar
vet inte hur mycket en vnersborg klubba kostar.

men en Xbend kan g p 400 - 500:-

Citera
2007-09-28, 00:36
Medlem
rogga9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostmannen11
vet inte hur mycket en vnersborg klubba kostar.

men en Xbend kan g p 400 - 500:-

Ok, var bor du d?

Skriv grna var ni r ifrn s man vet om det r i Bollns, Stockholm eller vilken stad som helst som klubborna kostar si och s mycket.
Citera
2007-09-30, 01:06
Medlem
du?!s avatar
Sdr, efter att ha vntat MNGA dagar p en aktivering kan jag ntligen svara .
Ska du kpa en bandyklubba ska du bestlla direkt frn antingen xbends eller vnersborgsklubbans hemsida (eller ringa naturligtvis). P det sttet fr du exakt den klubba du vill ha fr ett par hundralappar billigare. G grna ihop med flera kamrater fr att dela p frakten.

ps. Egen rekommendation r vnersborgsklubban bj 3 lng i bjrk fr 370 kr exkl frakt.
Citera
2007-10-02, 08:50
Medlem
Ostmannen11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogga9
Ok, var bor du d?

Skriv grna var ni r ifrn s man vet om det r i Bollns, Stockholm eller vilken stad som helst som klubborna kostar si och s mycket.

Bor i Edsbyn fast tror att dom har hjt nu kan ligga mot 500 minst
Citera
2007-10-02, 13:08
Medlem
Fy fan. Bj 4 och bj 5. Det r ju bandymord. Personligen tycker jag att det gtt fr lngt med bj 5. Man borde dra grnsen vid bj 3. Blir ju hockeybockey av det hela.
Citera
2007-10-02, 21:14
Medlem
du?!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadNewsBrown
Fy fan. Bj 4 och bj 5. Det r ju bandymord. Personligen tycker jag att det gtt fr lngt med bj 5. Man borde dra grnsen vid bj 3. Blir ju hockeybockey av det hela.

Hur menar du?
Citera
2007-10-24, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadNewsBrown

provspela bj 6 special idag snacka om lng bj.. men grymt skn.. man knnde sig som den gamle storskytten pier sunesson
Citera
2007-10-24, 10:25
Medlem
ubersantas avatar
Sjlv gillar jag internet fr att ngon som jag - som aldrig lirat bandy - ltt kan hitta svaret som TS sker.

http://www.stadium.se

g sedan till Team Sports >> Bandy >> Klubbor
Citera
2007-10-24, 11:31
Medlem
rogga9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubersanta
Sjlv gillar jag internet fr att ngon som jag - som aldrig lirat bandy - ltt kan hitta svaret som TS sker.

Nej, de har bara kosa-klubbor och de r vrdelsa.
Citera
2007-10-24, 15:43
Medlem
du?!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubersanta

Det mrkliga med bandyklubbor r att de stora sportaffrerna nstan aldrig sljer dugliga klubbor (och om dom skulle f fr sig att gra det sljer dom med ett pris som r ca 150% n hos tillverkaren).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in