Något som jag stör mig på ännu mer än det som är i rubriken är när folk försöker gå in och göra sig lustiga i någon diskussion.
Antingen är det någon rolig jävel som dyker in och säger Nej men hörni, nu tycker jag att vi tar och sjunger "We shall overcome". Det var roligt en liten stund men nu känns det jävligt förgånget.
En annan sak. Är det meningen att diskussionen ska bli tagen på mindre allvar när det är tjejer som debatterar? Det spelar ingen roll hur saklig debatten är. Det kommer alltid kommentarer som "Oj vilken catfight

", eller "Jag vill se x och x i en brottningsmatch endast iförda bikinis" osv osv. Det är just sådant som får mig att tröttna på att ens delge en tråd min åsikt. Och gud förbjude om man skulle säga emot en kvinnlig debattör, då blir det hela uppblåst till någon manlig fantasicatfight.
Ni killar är ju rätt duktiga på att debattera mot varandra, varför kan då inte vi tjejer få göra det vi också? Utan att få en massa avundsjuk/catfight/lerbrottningskommentarer kastade på oss?
Jag tycker att ovan nämnda skitkastning på debatter borde straffas med tillsägelser.