• 1
  • 2
2007-09-12, 19:55
Medlem
Spikeys avatar
Jag vill härmed ge en eloge till DePaul för alla intressanta recept han publicerat här på FB, och för all den hjälp han gett alla vilsna gottegrisar!
2007-09-12, 19:56
Medlem
Airbuzzs avatar
Hear hear!
2007-09-12, 20:00
Medlem
Carl Hamiltons avatar
En hyllning till Flashbacks förmodligen trevligaste medlem skriver jag självklart under.
Han bidrar dessutom med mycket kunskap och verkar aldrig ledsna på frågorna han får.
2007-09-12, 20:04
Medlem
The Masters avatar
Ja dePaul är grymt jävla trevlig, stor eloge och RESPEKT till den mannen. dePaul om du läser detta kan jag någon gång besöka dig och betala dig 1000 spänn för att du skall lagen 3 rätters middag? Jag älskar dina recept och ditt kunnande.
2007-09-12, 20:30
Medlem
Etanols avatar
Jag instämmer till fullo. Har oerhört stor respekt för hans kunnande och en eloge också för hans sätt att bemöta andra!
2007-09-12, 20:48
Medlem
FNGs avatar
Verkligen, en trevlig och kompetent herre.
2007-09-12, 20:50
Medlem
Laktostolerants avatar
Ja, sprider man irrläror som att vitpeppar är den viktigaste ingrediensen i kalops förtjänar man verkligen en egen tråd i Mat & dryck - NOT!!

Lås denna tråd per omgående tack.
2007-09-12, 20:52
Medlem
Jag faller in i lovsången till dePaul men vill också passa på att tacka många av de andra flitiga skribenterna här i M & D. Lyckligtvis är denna del av forumet besparad de värsta avarterna av trådstarter och trådsvar. Inga osmakliga skämt, ingen tröttsam trångsynthet från endera sidan av det politiska spektrat och inget tjäbbel eller kukmäteri.

Jag tror att dePaul är en av de som sätter tonen för hur man postar i M & D och för detta är jag tacksam.
2007-09-12, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sole speck
Jag faller in i lovsången till dePaul men vill också passa på att tacka många av de andra flitiga skribenterna här i M & D. Lyckligtvis är denna del av forumet besparad de värsta avarterna av trådstarter och trådsvar. Inga osmakliga skämt, ingen tröttsam trångsynthet från endera sidan av det politiska spektrat och inget tjäbbel eller kukmäteri.

Jag tror att dePaul är en av de som sätter tonen för hur man postar i M & D och för detta är jag tacksam.
Jag tycker tyvärr att M&D har degenererat något fruktansvärt. Varannan tråd som startas handlar ju om McDonalds eller nån konstig läsk, känns det som.
2007-09-12, 21:06
Avstängd
naggitss avatar
Kan bara hålla med, depaul verkar vara en riktigt hyvens kille!
2007-09-12, 21:07
Medlem
nat0ns avatar
skriver nästan aldrig här men läser en hel del och dePaul verkar kunna mer eller mindre allt! såna användare behövs, fortsätt så.
2007-09-12, 21:08
Medlem
CashBlows avatar
Det är bara att skriva under listan...
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback