En hyllning till Flashbacks förmodligen trevligaste medlem skriver jag självklart under.
Han bidrar dessutom med mycket kunskap och verkar aldrig ledsna på frågorna han får.
Ja dePaul är grymt jävla trevlig, stor eloge och RESPEKT till den mannen. dePaul om du läser detta kan jag någon gång besöka dig och betala dig 1000 spänn för att du skall lagen 3 rätters middag? Jag älskar dina recept och ditt kunnande.
Jag faller in i lovsången till dePaul men vill också passa på att tacka många av de andra flitiga skribenterna här i M & D. Lyckligtvis är denna del av forumet besparad de värsta avarterna av trådstarter och trådsvar. Inga osmakliga skämt, ingen tröttsam trångsynthet från endera sidan av det politiska spektrat och inget tjäbbel eller kukmäteri.
Jag tror att dePaul är en av de som sätter tonen för hur man postar i M & D och för detta är jag tacksam.
Jag faller in i lovsången till dePaul men vill också passa på att tacka många av de andra flitiga skribenterna här i M & D. Lyckligtvis är denna del av forumet besparad de värsta avarterna av trådstarter och trådsvar. Inga osmakliga skämt, ingen tröttsam trångsynthet från endera sidan av det politiska spektrat och inget tjäbbel eller kukmäteri.
Jag tror att dePaul är en av de som sätter tonen för hur man postar i M & D och för detta är jag tacksam.
Jag tycker tyvärr att M&D har degenererat något fruktansvärt. Varannan tråd som startas handlar ju om McDonalds eller nån konstig läsk, känns det som.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!