Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Umm. Ska väl bara komma upp en liten timer som räknar ner från tio sedan ska man kunna logga in även om man inte har validerat sitt exemplar?
Enda undantaget jag varit med om när det inte fungerat är på en windowsserver där en valideringscrack applicerades och sedan lades en uppdateringen över den av någon som saknade kunskap vilket fick servern att hamna i valideringslimbo där det varken gick att logga in eller validera.
Kan det vara något sådant som hänt?
Hmm, ja det kanske fungerar. Men första dagen när jag hade fått upp den skiten (när man loggar in vanligt) så startade jag datorn i felsäkert läge och då KUNDE jag faktiskt logga in i felsäkert, men jag hade glömt nätverksstödet så jag gick in i msconfig och sa till att den skulle boota med nätverksstöd nästa gång. Men när jag kom till inloggningen (felsäkert) nästa gång så kunde jag inte logga in längre - det står att jag måste starta datorn normalt för att sedan validate'a mitt exemplar.
Men nu kan jag inte starta den normalt längre
Även om jag väljer att den ska starta normalt i booten så startar den i felsäkert. Det är som att inställningarna jag gjorde i msconfig override'ar inställningarna jag gör när jag startar datorn.
Hoppas du förstår vad jag menar!