Som topic lyder.. Går det att installera om en dator även om man inte har dess tillhörande cd-skivor? Jag tänkte om man lämnade in den hos någon tekniker? Eller är detta ett grundläggande krav?
Tja möjligheten finns ju att lämna in datorn och firman sen tar betalt för alla program dom lägger in åt dig..... Sen vet jag väl inte om det eså lämpligt att hålla på med stöldgods
Jag förstår. Så det kanske går alltså men blir väldigt dyrt? Men borde det inte gå att beställa skivor från datorns tillverkare, typ deras hemsida?
Jo, givetvis har du rätt. Stöldgods är inte sådär jättesmart. Fallet är som så att jag fått ett erbjudande att komma över en dator. Men det medkommer inga cd-skivor eller nånting. Så det är där problemet sitter.
Om det är opperativsystemet du menar så är det bara att låna en xp skiva av någon vän, alternativt ladda ned från valfri tracker. Ta bort aktiveringen med något passande program.
Du behöver absolut inte lämna in den till någon.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!