2007-10-02, 03:09
Medlem
Ralle_s avatar
Verkar vara ganska dtt i den hr trden, s jag tnkte frska liva upp den lite medans vi vntar frgves p ssong 2.

Tnkte frga lite saker som kan vara kul att prata om.
  • Vem/vilka r favoriterna i serien och varfr?
  • Vilken epsisod/scen tycker ni r bst och varfr??
  • Vad gillar du mst med serien och varfr?
  • Vad gillar du minst med serien och varfr?
  • Vad tycker ni borde ndras infr ssong 2(om det nu kommer ngon) och varfr?

Jag sjlv gillar Tony eller Chris mst, bara fr att Chris verkar vara en riktigt skn kille och Tony gr sin egna vg och i princip skiter i allt annat.

Gillar scenen i nn av dom frsta programen nr Chris och dom andra kommer till rikemansfesten som Tony r p. Och det frsta Chris gr nr han kommer dit r att plocka p sig ngra mobiler och sger "keeper".
Gillar serien mst fr att det r skna karakterer och att atmosfren i hela serien r underbar.

Kommer faktiskt inte p vad jag inte gillar med serien just nu.

Skulle vara kul att kanske se lite mer av Tony syrra och hennes kompisar och hur det gr fr Sid och Cassie.
Citera
2007-10-04, 21:50
Medlem
Visst r det lillgrabben i Om en pojke?
Citera
2007-10-04, 22:00
Medlem
hejtords avatar
  • Cassie r jvligt skn
  • Men favorit scen r nr chris har ftt massa pengar av sin morsa nr hon har dragit och har fest
  • Tycker allmnt att det r en schyst serie och har inget att klaga p.
Citera
2007-10-04, 22:54
Medlem
Evil_Santas avatar
Mmm det r nog lillgrabben i about a boy de r ser ju exakt likadana ut. Sitter o jagar serien p tpb och dc++, tyvrr var den inte s poppis . Gillar det jag sett av serien hittils
Citera
2007-10-11, 23:26
Medlem
Sg precis klart p frsta ssongen, jvla bra r det iaf, trodde jag inte jag skulle tycka om en brittisk serie. Men bra det r det.
Gillade slutet, rtt skumt egentligen men jag tyckte det var rtt koolt.
Ser fram emot S02 nu men undrar nr den kommer egentligen.
Citat:
Ursprungligen postat av haxxel
r det bara jag som tycker att Michelles nsa r jtte konstig!?
Har tnkt att den r rtt speciell sen nu i sista avsnittet sg man att den verkligen r speciell, men det skiter jag i, hon r fin.
Citera
2007-10-11, 23:32
Medlem
Nn random info som fanns p Skinsforumet, vet inte hur pass bra det stmmer:

"Yes all the characters will be the same, there all in series 2. As well as a new character joins the group.

And yes the storyline is continueos, from events that occured from series 1."

Sen stog det att ssong 2 skulle dra igng runt januari-februari.

Som sagt vet inte om det stmmer ht.
Citera
2007-11-02, 04:28
Medlem
DrGreenthumbs avatar
r det bara jag som tycker att Effy r jvligt het?
Citera
2007-11-03, 11:42
Medlem
HilluPillus avatar
jag tycker Sid r sknast, han verkar alltid hamna i de jobbigaste situationerna och jag tycker han r rolig ^^ bsta avsnittet var nr de var i ryssland enligt mig

Klockrent quote
Sid: You left before her mum called the police, right?
Cassie: yea
Sid: Yea, it went a bit wrong. Um, Tony had to go and jijitsu Mr Michelle cause, well cause he's a total fucking wanker really.
Citera
2007-11-05, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralle_
  • Vem/vilka r favoriterna i serien och varfr?
  • Vilken epsisod/scen tycker ni r bst och varfr??
  • Vad gillar du mst med serien och varfr?
  • Vad gillar du minst med serien och varfr?
  • Vad tycker ni borde ndras infr ssong 2(om det nu kommer ngon) och varfr?

Ltt sista scenen i avsnitt 9, nr Sid och c.o sjunger "Wild World". Vilket ven var den frsta scenen jag sg p TV, som sedan resulterade i att jag drog ner hela serien och kollat igenom nu p 3 dagar. Vldigt schjyst serie mste jag sga. Tycker alla karaktrerna r skna p sitt egna stt, men Sid r vl den verka softast, dock pminner hans utseende mig om en gammal polare, som r en redig byfne.

Hoppas Tony f hmnd p Josh, fan vad irreterad man blev p scenen i slutet av avsnitt 8. 2 mot 1, hata snt!
Citera
2007-11-06, 11:38
Medlem
HilluPillus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Ltt sista scenen i avsnitt 9, nr Sid och c.o sjunger "Wild World". Vilket ven var den frsta scenen jag sg p TV, som sedan resulterade i att jag drog ner hela serien och kollat igenom nu p 3 dagar. Vldigt schjyst serie mste jag sga. Tycker alla karaktrerna r skna p sitt egna stt, men Sid r vl den verka softast, dock pminner hans utseende mig om en gammal polare, som r en redig byfne.

Hoppas Tony f hmnd p Josh, fan vad irreterad man blev p scenen i slutet av avsnitt 8. 2 mot 1, hata snt!

haha Sid pminner om en polare till mig med
Citera
2008-02-11, 18:54
Medlem
shakawkaws avatar
Ville bara nmna att ssong 2 av Skins brjar sndas ikvll p brittiska E4 och att det frsta avsnittet sndes redan igr kvll p e4.com.

Vldigt bra start p ssongen var det frvrigt
Citera
2008-02-11, 22:20
Medlem
Bra serie, gillar mest avsnittet nr Chris morsa lmnar han. Sen FYFAN va snygg den dr ryska bruden va (klasssresan)
MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in