Det är svårt att hitta de seriösa företagen när man letar säljjobb. Vad tror ni om detta? Det är bara provisionsbaserad lön vilket sällan rekommenderas men det kan ju vara bra också. Ta gärna en titt:
B2B låter onekligen mer seriöst än dörrknackning med dammsugare, deras lista på kunder ser även den ganska ok ut. Jag är skeptisk mot säljarjobb som annonseras ut utan krav å tidigare erfarenhet, det brukar vara någon hake i de flesta fall, men det kan kanske vara värt att ta reda på mer iaf?
B2B låter onekligen mer seriöst än dörrknackning med dammsugare, deras lista på kunder ser även den ganska ok ut. Jag är skeptisk mot säljarjobb som annonseras ut utan krav å tidigare erfarenhet, det brukar vara någon hake i de flesta fall, men det kan kanske vara värt att ta reda på mer iaf?
Precis, jag har varit av samma uppfattning. Jag kan inte komma på någon egentlig anledning till varför ett fungerande företag skulle vilja anställa folk utan erfarenhet bara sådär. Det låter konstigt, men jag ska nog undersöka saken vidare på något sätt.
Är ett nyckeltal som visar på ett företags kortsiktiga betalningsförmåga
(beräknas omsättningstillgångar exkl. varulager & pågående arbeten / kortfristiga skulder)