Citat:
Ursprungligen postat av Hanelungsajag
Ang. Hämd så tror jag inte att något kommer hända. M.B:s bästa och närmaste vän har stått öga mot öga med den åtalade inne på en anstalt uatna att göra någonting dom satt på avd i 3v. Hade han velat och vågat så hade dendömda fått styrk då. Men men inget hände.
vad jag hört om M.b så var han en pundare som käka benzo för bli tuff och tog tjack o kola för orka hålla sej vaken av allt benzo detta var sissta tiden i hans liv. Adressen han mördas på är ett känt tjack näste. Snuten åkte inte änns dit när grannarna ringde o sa att det sköts där mitt i natten. M.b var stygg mot brudarna där det var så alt börja han var med 35-45 åriga tjackkossor som var hans privata chafförer trodde han för ni som känner han vet att han inte kunde köra bil. Det är min bild av mossy och många andras.
aa jo jag har träffat folk, gamla bekanta, som gav en liknande bild. men va gjorde han för o va uppe på alcatraz-listan, hade ändå svår att tro att han va bland landets 100 yrkeskriminella som ska punktmarkeras särskilt, o han Wiktor (mördad) som nämts tidigare i tråden , va han med och mördade M lr?