Hon bor i London och har barn.
Känner hennes mammas bror.
Enligt honom så var hon jobbig
som fan i tonråen och uppåt.
Lite som den där bruden som
sjunger egna låtar och rider på
en häst till dagis med sitt barn...
Kommer ej ihåg namnet nu.
Så där väldigt snygg vet jag inte om hon är. Det finns lite om henne i Mellgren-tråden, inkl ett scoop om hur hon försökte får HM i Sverige att lansera en parfym i hennes namn, eftersom hon var "känd från MTV".
Så där väldigt snygg vet jag inte om hon är. Det finns lite om henne i Mellgren-tråden, inkl ett scoop om hur hon försökte får HM i Sverige att lansera en parfym i hennes namn, eftersom hon var "känd från MTV".
Hon är eller var i alla fall ruskigt fin (min smak). Liten, petit, sprallig och blond.... ) Har hört en del rykten om henne. Förr jobbade hon på Konsum på östermalmstorg och från den tiden sägs det att hon var en vild liten brud...
Sist jag hörde nåt om denna kvinna hade hon fått något slags försörjningsbidrag från arbetsförmedlingen att jobba som häxa. Typ healare om jag förstod det hela rätt.
När reporten påstod att häxor drack blod svarade Rebecka- Vi dricker bara vårat eget mensblod!
Sist jag hörde nåt om denna kvinna hade hon fått något slags försörjningsbidrag från arbetsförmedlingen att jobba som häxa. Typ healare om jag förstod det hela rätt.
När reporten påstod att häxor drack blod svarade Rebecka- Vi dricker bara vårat eget mensblod!
Verkade vara en sund tjej
Följdfrågan blir såklart om hon använder fitthåret som tandtråd?
Verkade vara en sund tjej
Det kan ju vara ett avsnoppande svar på en idiotisk fråga också.