• 3
  • 4
2007-09-11, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Nej, men du måste kunna ta in information i hjärnan.
Bara för att du inte längre är i skolan så betyder det inte att du ska sluta lära dig saker.

Men nu har jag lärt mig att vara försiktigare eller hur?
Citera
2007-09-11, 16:56
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpliffenNr1
Men nu har jag lärt mig att vara försiktigare eller hur?
Ja, förhoppningsvis men du hade så mycket skit i datorn att du inte ens vet vart de kom ifrån, googla allt du inte hört talas om tidigare eller undvik helt enkelt allting du inte är 100% säker på.

Det är bättre att undvika problemen redan från början istället för att göra samma misstag som alla andra redan gjort, det hjälper ingen att du hamnar i skiten om och om igen.
Citera
2007-09-11, 16:59
Medlem
927s avatar
preferences >repairs, kolla in desktop alternativen.
om det går att fixa kontrollpanelen där vet jag inte

detta program återställer en del saker i registret
http://downloads.andymanchesta.com/R...ools/SDFix.exe
spara SDFix.exe på skrivbordet >klicka på SDFix.exe >sdfixen packas upp här: C:\SDFix.
starta om i felsäkert läge (F8) >gå hit: C:\SDFix >klicka på runthis.bat >välj y.
när scanningen är klar så tryck på valfri tangent för att starta om.
när det står finished så tryck på valfri tangent. en logg kommer automatiskt att visas (C:\SDFix\report.txt), kopiera in loggen här.

problemet kan även synas i en hijackthis logg
spara HJTInstall.exe på skrivbordet,klicka på filen >välj install och klicka på: "do a system scan and save logfile". posta den loggen från txt filen som visas då.
http://www.trendsecure.com/portal/en...HJTInstall.exe
Citera
2007-09-11, 17:26
Medlem
Fat Lucky SOBs avatar
Citat:
Nej, men du måste kunna ta in information i hjärnan.
Bara för att du inte längre är i skolan så betyder det inte att du ska sluta lära dig saker.

Vaddå sluta lära sig saker?

TS har väl lärt sig en hel del tack vare denna tråden, men som vanligt måste någon visa sig bättre än oss andra dödliga. *host* Carradine *host*
Citera
2007-09-11, 17:33
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fat Lucky SOB
Vaddå sluta lära sig saker?

TS har väl lärt sig en hel del tack vare denna tråden, men som vanligt måste någon visa sig bättre än oss andra dödliga. *host* Carradine *host*
Hade TS tagit sig tid att lära sig något innan han började ladda ner och installera skumma program sprängfyllda med virus så hade den här tråden inte ens funnits.

Jag antar att du mer än gärna spikar dig själv i handen så att du lär dig av ditt misstag hellre än att läsa om misstaget och lära dig att det gör ont.
Citera
2007-09-11, 23:59
Medlem
antonftws avatar
Citat:
Ja fel har jag i a f inte, hade det inte funnits personer som TS så hade vi sluppit en jävla massa skit.
Nej jag menade det i positiv mening! Jag håller med dig f ö..
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in