2009-11-08, 17:41
Medlem
Fasen vad bra det nyaste avsnittet var! Lätt ett av de bästa
Sen gillar jag det avsnittet när Charlie ska leva som Dee och tvärtom. Fy fan va roligt det är när dom frågar varför Dee inte äter, så sen när hon står på scenen på stand up klubben så triggas hennes kräk reflex men inget kommer för att hon inte har käkat något. Sen efter Dee ska Charlie prova, så går han upp så spyr han också fast det kommer ju inget för att han levt som Dee för en dag
Citera
2009-11-09, 09:42
Medlem
seraphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aglen
Älskar Entourage, How I Met Your Mother & The Big Bang Theory.

ja dom serierna är ju åt helvete om man jämför med IASIP..
Citera
2009-11-09, 11:47
Medlem
repts avatar
Pre-air av avsnitt 13 finns ute nu, julavsnitt! Visst dom är bara på avsnitt 8 nu men vem fan orkar vänta när det redan finns att se!
Citera
2009-11-09, 14:15
Medlem
kingZhits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rept
Pre-air av avsnitt 13 finns ute nu, julavsnitt! Visst dom är bara på avsnitt 8 nu men vem fan orkar vänta när det redan finns att se!

Fan va grymt! Min måndag är räddad! =D
Citera
2009-11-09, 16:33
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:

Holy mackrel vilket avsnitt!!

Citera
2009-11-09, 17:34
Medlem
upperclassheros avatar
Goddammit vill ju vänta men de går fan inte!

Tycker att mac och dennis reklam film på dicktowel.com är bland de bästa dom två har gjort.

"This is a indiepended movie, chicks are always naked in indiepended movies"

Citera
2009-11-09, 20:28
Medlem
Rotmosrullens avatar
Citat:

Jag tror nästan jag kom lite i byxan. Fy helevete så jävla kukbra. Ska tankas på momangen!
Citera
2009-11-09, 20:35
Medlem
upperclassheros avatar
Haha helt fantastiskt avsnitt!

Längtar redan till nästa säsong.
Citera
2009-11-09, 20:57
Medlem
Telefonverkets avatar
DickTowel truckerkeps är ju bara SÅÅÅÅÅÅ festival
Citera
2009-11-09, 21:37
Medlem
Pallevantes avatar
Jävlar va lik ungen som spelar Mac som barn är orginalet. Scary
Citera
2009-11-09, 21:42
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Visst är väl det här första gången dom får säga fuck? Om ni har sett avsnittet där de äter människokött, så säger Charlie faktiskt fuck, men det blev bleepat. Fast här är det flippetyfloppety fuck halva tiden, ingen censur alls. Vad kommer det sig att man lät bli att censurera den här gången?
Citera
2009-11-09, 21:46
Medlem
Baseballbats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Visst är väl det här första gången dom får säga fuck? Om ni har sett avsnittet där de äter människokött, så säger Charlie faktiskt fuck, men det blev bleepat. Fast här är det flippetyfloppety fuck halva tiden, ingen censur alls. Vad kommer det sig att man lät bli att censurera den här gången?

Jag vet inte, men det var jue en varnings grej i början av avsnittet.. kanske har något med det att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in