2009-11-08, 17:41
Medlem
Fasen vad bra det nyaste avsnittet var! Ltt ett av de bsta
Sen gillar jag det avsnittet nr Charlie ska leva som Dee och tvrtom. Fy fan va roligt det r nr dom frgar varfr Dee inte ter, s sen nr hon str p scenen p stand up klubben s triggas hennes krk reflex men inget kommer fr att hon inte har kkat ngot. Sen efter Dee ska Charlie prova, s gr han upp s spyr han ocks fast det kommer ju inget fr att han levt som Dee fr en dag
Citera
2009-11-09, 09:42
Medlem
seraphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aglen
lskar Entourage, How I Met Your Mother & The Big Bang Theory.

ja dom serierna r ju t helvete om man jmfr med IASIP..
Citera
2009-11-09, 11:47
Medlem
repts avatar
Pre-air av avsnitt 13 finns ute nu, julavsnitt! Visst dom r bara p avsnitt 8 nu men vem fan orkar vnta nr det redan finns att se!
Citera
2009-11-09, 14:15
Medlem
kingZhits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rept
Pre-air av avsnitt 13 finns ute nu, julavsnitt! Visst dom r bara p avsnitt 8 nu men vem fan orkar vnta nr det redan finns att se!

Fan va grymt! Min mndag r rddad! =D
Citera
2009-11-09, 16:33
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:

Holy mackrel vilket avsnitt!!

Citera
2009-11-09, 17:34
Medlem
upperclassheros avatar
Goddammit vill ju vnta men de gr fan inte!

Tycker att mac och dennis reklam film p dicktowel.com r bland de bsta dom tv har gjort.

"This is a indiepended movie, chicks are always naked in indiepended movies"

Citera
2009-11-09, 20:28
Medlem
Rotmosrullens avatar
Citat:

Jag tror nstan jag kom lite i byxan. Fy helevete s jvla kukbra. Ska tankas p momangen!
Citera
2009-11-09, 20:35
Medlem
upperclassheros avatar
Haha helt fantastiskt avsnitt!

Lngtar redan till nsta ssong.
Citera
2009-11-09, 20:57
Medlem
Telefonverkets avatar
DickTowel truckerkeps r ju bara S festival
Citera
2009-11-09, 21:37
Medlem
Pallevantes avatar
Jvlar va lik ungen som spelar Mac som barn r orginalet. Scary
Citera
2009-11-09, 21:42
Medlem
Detfrinteplatss avatar
Visst r vl det hr frsta gngen dom fr sga fuck? Om ni har sett avsnittet dr de ter mnniskoktt, s sger Charlie faktiskt fuck, men det blev bleepat. Fast hr r det flippetyfloppety fuck halva tiden, ingen censur alls. Vad kommer det sig att man lt bli att censurera den hr gngen?
Citera
2009-11-09, 21:46
Medlem
Baseballbats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Visst r vl det hr frsta gngen dom fr sga fuck? Om ni har sett avsnittet dr de ter mnniskoktt, s sger Charlie faktiskt fuck, men det blev bleepat. Fast hr r det flippetyfloppety fuck halva tiden, ingen censur alls. Vad kommer det sig att man lt bli att censurera den hr gngen?

Jag vet inte, men det var jue en varnings grej i brjan av avsnittet.. kanske har ngot med det att gra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in