• 5
  • 6
2009-03-03, 11:03
Medlem
douloureuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manufacture
Efter "nått år" ?
Var handlar du dina skjortor ?

Fick intrycket att du var missnöjd redan när du kom hem och att det hela tilldrog sig för något år sedan.
Citera
2009-03-07, 17:08
Bannlyst
Inköp och inköp fick en Ipod Touch 2 generationen 8gb i julklapp, har använt den typ 2 ggr stackars päron
Citera
2009-03-08, 01:55
Medlem
ZahriMs avatar
Filmsamlingen blodbath 2 den innehöll 4 skit filmer eller ja jag vet inte om alla var skit kollade typ fem min på en av dom sen så orkade jag inte mer.
Citera
2009-03-08, 14:06
Medlem
15th Avenues avatar
En Ralph Lauren-tröja för 1 800 kr, kunde bara kemtvättas men jag körde den i tvättmaskinen ändå. Helt förstörd.
Citera
2009-03-08, 14:27
Medlem
Bolides avatar
Ett köksbord alternativt arbetsbord från David Design. Levererades med defekter (repor). Kundservicen hos detta företag var allt annat än vänlig och det krävdes åtskilliga telefonsamtal och lång väntan för att mina pengar returnerades.

I klädväg är det en sidenskjorta från Versace som inhandlades när jag måste varit sinnesförvirrad under en resa till Rom. Sjukt dyr och på tok för högljudd för min smak egentligen. Funderar på att sy om den till en soffkudde istället.
Citera
2009-03-08, 15:45
Medlem
Synergys avatar
Dåliga inköp från min sida är många eftersom jag är så impulsiv, men det allra sämsta är nog Versace-jeansen.

Har inte använt dem en enda dag eftersom de tydligen var på tok för stora för mig och har en färgton jag säkert bara gillade i affären. Inget billigt skit heller för den delen.

Vettefan vad jag ska göra med dem.

Sen köpte jag en Hugo Bossjacka förra hösten som jag tröttnade på efter vintern.
Fan har dem pengarna att kasta ut nära 5000 på en jacka lite spontant och sen bara ha den några månader och sen skita i den? Inte jag i alla fall.

Sen köpte jag får några år sedan ett par Arc'teryx friluftsbrallor av mest sofistikerade modell. Men inte fan vart det någon skidåkning med dem. De ligger fortfarande oanvända i lådan.
Citera
2009-03-08, 16:01
Medlem
Några tröjor som man köpte på rea som man sedan aldrig använde. Men man lärde sig en läxa av det i alla fall.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in