2007-10-13, 16:38
Medlem
Ockelbos avatar
Ca 5mm innan texten.
Citera
2007-12-08, 00:38
Medlem
Sneakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockelbo
Ca 5mm innan texten.

kastar du bort så mycket?!
Citera
2007-12-08, 17:22
Medlem
soundsystems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelx
Jo precis innan loggan.
Händer också att jag röker en halva bara och "fimpar" den för att röka resten senare men ser inte det som en fimp.. kallas halva.
Kallas även för slump
Citera
2007-12-08, 19:09
Bannlyst
När blir din cigg en fimp?

När man drar ett bloss och känner en äcklig plastsmak då man rökt halvvägs in på filtret, usch.

För övrigt så är det jätteroligt att tända en KINGSIZE, ta ETT bloss och sen mosa den på backen, för det har jag råd med och folk blir helt hysteriskt fundersamma. Mest för att folk inte själva tolererar ett sånt otroligt slöseri.
Citera
2007-12-08, 19:21
Medlem
Skäggbiffens avatar
När man börjar smaka av filtret. Ska man röka ska man göra det ordentligt
Citera
2007-12-08, 19:59
Medlem
Genious Brothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiffen
När man börjar smaka av filtret. Ska man röka ska man göra det ordentligt

Så sant som sagt
Citera
2007-12-08, 20:25
Medlem
xaks avatar
Jag röker till texten ungefär.. har blitt en vana
Citera
2007-12-08, 20:32
Medlem
älvas avatar
En cigg blir till fimp när den ligger i askkoppen eller platt på marken. Ett par mm före texten brukar jag slänga den...

Tror btw det till och med är ohälsosammare att röka filtret än själva ciggen, så det kan va en bra idé att faktiskt slänga skiten innan det börjar lukta bränt plast...
Citera
2007-12-08, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av älva
En cigg blir till fimp när den ligger i askkoppen eller platt på marken. Ett par mm före texten brukar jag slänga den...

Tror btw det till och med är ohälsosammare att röka filtret än själva ciggen, så det kan va en bra idé att faktiskt slänga skiten innan det börjar lukta bränt plast...

Det tror jag med faktiskt men på något sätt får jag alltid glöden att ligga innanför pappret utan att det syns på pappret så jag får alltid en sån där rolig överraskning
Citera
2007-12-09, 00:37
Medlem
keeims avatar
Jag röker aldrig längre än till loggan, smaken som kommer därefter är ingen större favorit.
Citera
2007-12-14, 00:58
Medlem
Sneakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keeim
Jag röker aldrig längre än till loggan, smaken som kommer därefter är ingen större favorit.

jag tycker att dom sista blossen precis innan filtret är bland det godaste som finns! jag slänger iväg den precis innan jag kommer till filtret, för filtret röker jag inte...
Citera
2007-12-14, 01:01
Medlem
chucknorris_s avatar
filtret är nog gränsen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in