• 4
  • 5
2007-09-13, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reoshi
jag ber om ursäkt för din oförmåga att fastställa min ålder och sociala status.
jag tänker däremot inte be om ursäkt för dina patetiska försök att droga 15-åringar.

Be istället om ursäkt å dina egna vägnar.
Citera
2007-09-13, 00:26
Medlem
Reoshis avatar
Alltså, hade du whinat om det varit så att jag bjöd dem på alkohol bara? För dem helt okänd procenthalt.. Helt klart större 'drog faktor'.

Nu handlar det om att försöka ge dem antingen en placebo effekt eller ett antagligen helt harmlöst/effektlöst afrodisikum

en sak om det vore cannabis eller ngt liknande.. men detta är fan så light det kan bli.

förstår inte vrf jag ska be om ursäkt till flaschbackare om att jag har för avsikt att ge förstaringarna potensförhöjare.
Citera
2007-09-13, 02:07
Bannlyst
Citat:
Nu vetefan om det är här jag ska posta, men whatever.

Någon som har någon bra laglig 'lustdrog' att rekommendera? Alltså, sånt där det som ska vara upphetsande.. Typ som det som finns på kingdevil.se, "Spanish Fly"

antar det är helt overkill det som står på sidan och det man hör om sånt..
"Spetsa drinken/kaffet/läsken med 3 droppar av denna lustdrog så har du henne/honom i sängen inom 30 minuter utan problem."

Men hur som helst, letar lite allmän info, någon som har erfarenhet, tips osv?

Tänkte nämligen spetsa en flaska och bjuda runt lite nästa fest, sex orgies ftw lol, fyfan för att festa hos mig.

en box ska du ha ,inte en laglig lust drog, jävla idiot
Citera
2007-09-17, 03:24
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Citat:

Någon som har någon bra laglig 'lustdrog' att rekommendera? Alltså, sånt där det som ska vara upphetsande.. Typ som det som finns på kingdevil.se, "Spanish Fly"

"Spetsa drinken/kaffet/läsken med 3 droppar av denna lustdrog så har du henne/honom i sängen inom 30 minuter utan problem."

Tänkte nämligen spetsa en flaska och bjuda runt lite nästa fest, sex orgies ftw lol, fyfan för att festa hos mig.
O de säger att romantiken är död... låter jätte bra mannen, idiot.
Citera
2007-10-22, 11:38
Medlem
som99s avatar
Citat:

Hela din tankegång är fel. Det du vill uppnå med dethär är fel.
Kort sagt du är fel. Jag borde ge dig en "julros" (binda fast dig och klämma fast paketet i ett skruvställ och sedan ge den en rejäl box) för att du är den du är. MVH //som99
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in