Citat:
Ursprungligen postat av gbgdanne
Hmm! För det första var Preben min ungdomsidol, rättare sagt förutom GUD (totte) och andra i Blåvitt. I kaxighet har Zlatan gått förbi storheter i hästlängder. Men lille Zlatan har inte nätat i landslaget på 2 år, så han borde hålla igen brödinteget lite granna. Att lysa i inter mot beskedligt motstånd gör ingen Världsstjärna. Preben gjorde trots 5 mål tror jag i mexico vm. Lite bonus om Preben är att han var storrökare under sin aktiva karriär. Samma veva som han la skorna på hyllan, la han av med rökandet. Zlatan har mycket att bevisa i landslaget. Klacken mot italien och målet borta mot (Bulgarien?) är det enda jag minns han gjort som är på plus menyn. Skall vi snacka statistik, gjorde Preben 38 mål på 69 landskamper. I jämförelse men nationsidolen Henrik "Henke" Larssons 34 mål på 87 lanskamper.
Du råkar inte vara dansk?
Hur kan man som svensk ha Preben (en komplett NOLLA) som ungdomsidol?? Det håller inte. Du vill bara dissa Zlatan för att du är troligen en avundsjuk bonntölp som inte kan acceptera det fakum att en utländsk snubbe tjänar mer än alla människor i hela ditt släktträd NÅGONSIN kommer att tjäna
Ingen seriös fotbollsälskare skulle drista sig till att förminska Zlatans talang och potential. Gå till you tube och sök på hans namn, och upplev Zlatans genialiska, fysiska magi. Det han kan göra med sin långa, elastiska kropp saknar motstycke.Sök på Preben Pölsson, eller vad han nu heter, 2 sketna sidor. Vilken idol
men Zlatan har väl typ bäst betalt i hela Seria A så i alla fall Inter måste väl tycka att han är någorlunda hyfsad.