2007-09-09, 02:42
Medlem
Bryshans avatar
ahh svensson svensson, älskade den i yngre dar, förmodligen kommer det inte bli någon megasuccé men hoppas på ett roligt och OK avsnitt!
Citera
2007-09-09, 03:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nifled
Gillade den inte förra omgången och lär inte gilla den nu heller. Ofta för förutsägbar och lite "gammaldags" humor i mitt tycke....u.f som FÖRSKRÄCKLIGA farser med Christer och Stefan eller vad de nu heter.
"Vänner" och många andra amerikanska produktioner är mer i min smak.
Men som tur är ju smaken olika.
Jag är nog en av de få som t.ex aldrig gillade dessa "Nils Poppe-farser" varje trettondagsafton.

Jo jag är också mer åt usa hållet, men svensson svensson är en tradition för mig sen liten, har alltid gillat det vet ej varför.
Citera
2007-09-09, 05:04
Medlem
Dharmas avatar
Jag fattar inte varför dom bytte ut Lina mot runde Claudia Galli?!
Ända sedan jag hörde att svensson svensson skulle spela in igen (med alla originalskådespelarna) så har jag varit exalterad över att få se henne.

Men inte...
Citera
2007-09-09, 05:15
Medlem
tältpinnes avatar
Gabriel är en god väl till mig, men det här tilltaget är fan inte ok, prygling nästa.
Citera
2007-09-09, 12:36
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Gabriel är en god väl till mig, men det här tilltaget är fan inte ok, prygling nästa.

Känns det inte lite mysko att känna en riktig kändis?

iaff, det där med prygling mistänker jag att du syfftar på att han inte
kommer få någon rolig roll,
om jag förstått det rätt så ska Lena & Gustav producerat en ny unge som ska ta Max gammla roll?
Citera
2007-09-09, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Jag fattar inte varför dom bytte ut Lina mot runde Claudia Galli?!
Ända sedan jag hörde att svensson svensson skulle spela in igen (med alla originalskådespelarna) så har jag varit exalterad över att få se henne.

Men inte...

Hon tackade själv nej till rollen, därför det är en ny.
Citera
2007-09-09, 13:10
Medlem
C.A.Tls avatar
Gillar det "Gamla" svensson svensson, så självklart blir det till att se detta också
Citera
2007-09-09, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Idiot
Hon tackade själv nej till rollen, därför det är en ny.
vet du varför hon tackade nej?
Citera
2007-09-09, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av $poker$
vet du varför hon tackade nej?

Hon är nu mera civilingenjör, och det är det hon vill syssla med, inte skådespeleri.
Citera
2007-09-09, 21:31
Bannlyst
Ja det kan nog bli kul. Kul att pojken Gabriel är med nu som vuxen, bara synd att dottern är utbytt mot en annan skådespelerska.
Citera
2007-09-09, 21:39
Medlem
Ska blir riktigt kul att se.
Citera
2007-09-09, 22:35
Medlem
underrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Berätta mera!

Han tyckte att drinkarna han hade druckit kostade för mycket och vägrade betala sen när vakten bad honom att betala annars kontaktar han polisen och då fick han ett utbrott och kastade stolen och stack där ifrån. Men en kvinna som var med han betalade och gav en adress som räkningen för skadan skulle skickas till.
Och det gjorde vi och den räkningen är nu betald..

Hade han inte varit känd så tror jag att vakten inte hade låtit honom bara gå efter att kastat stolen aja skadan är betald + pengar som plåster på såret
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in