2012-05-07, 15:32
Medlem
mishimas avatar
Andarve måste fått orgasm när han läste att Hjörnes hus brann ned. Det måste ha varit höjden av lyckorus för honom.
Citera
2012-05-07, 23:09
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Hann se i morse att någon skrivit en artikelkommentar med rubrik "Vars var Andarve???"

Som sedan Andarve svarade på med något som inte alls tycktes vara i samma kontext, som SEDAN någon svarade på med "Jag ser att DM har modererat dig Anders..." och något mer som jag inte minns.

Allt detta är ju ett virrvarr, skulle vilja se vad Andarve skrev ursprungligen.

Ja, det hade förmodligen varit en höjdare att se vad han skrev från början. Precis innan DM strök kommentarerna var det nån som skrev ungefär: "Har polisen hämtat in Andarve än? Det borde vara öppet mål även för blåhattarna".
Citera
2012-05-07, 23:21
Medlem
potatislandets avatar
Andarve hade lagt en kommentar där han hänvisade till en tidigare kommentar kring artikeln nedan och antydde att detta nu äntligen blivit verklighet. Nån annan svarade då att polisen torde ha ett av sina enklaste fall på sitt bord, det var bara att åka och plocka in Andarve.

http://www.dagensmedia.se/nyheter/pr...cle3260545.ece

"Han skall hålla näbben.

Han kan själv börja med att sluta störa folk som sover om nätterna med det spring som är på efternatten med hans jävla tidning som smälls in i brevlådorna vid 03.00 - Överklassen på Marstrand skall rökas ut om det behövs.
Anders Andarve 8 sep 2011 18:17 "

Edit: Det är för övrigt helt otroligt att karln lyckats få en egen tråd på flashback bara genom att kommentera artiklar i branschpress.
Senast redigerad av potatislandet 2012-05-07 kl. 23:24. Anledning: kom på en grej till
Citera
2012-05-07, 23:35
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Andarve hade lagt en kommentar där han hänvisade till en tidigare kommentar kring artikeln nedan och antydde att detta nu äntligen blivit verklighet. Nån annan svarade då att polisen torde ha ett av sina enklaste fall på sitt bord, det var bara att åka och plocka in Andarve.

http://www.dagensmedia.se/nyheter/pr...cle3260545.ece

"Han skall hålla näbben.

Han kan själv börja med att sluta störa folk som sover om nätterna med det spring som är på efternatten med hans jävla tidning som smälls in i brevlådorna vid 03.00 - Överklassen på Marstrand skall rökas ut om det behövs.
Anders Andarve 8 sep 2011 18:17 "

Edit: Det är för övrigt helt otroligt att karln lyckats få en egen tråd på flashback bara genom att kommentera artiklar i branschpress.

Andarve förnekar sig inte. Han håller stilen.

Att karln orkar...?
Citera
2012-10-29, 11:28
Medlem
Tvåhörnings avatar
Googlade på token och hamnade här. Såg att någon på min vänlista hade kommenterat något på Ring P1s facebooksida, och bland detta hittar jag den gamle kämpen Anders Andarve.

"Anders Andarve Så allt är sant som virrpannorna på EKOT anser som riktigt?"

"Anders Andarve I morgon kommer nya rön om för långa skosnören som gammligarna kan snava på och bryta lårbenen. Usch siket skitland vi bor i!"

"Anders Andarve Vem litar på murvlar? Inte nån längre. Mer otrovärdig yrkeskår är Journalister generellt. Beg. bilhandlare har större trovärdighet i dagsläget."

Detta under rubriken "Alltfler unga tar antidepressiva. Hur reagerar ni på detta?"

https://www.facebook.com/ringp1

Citera
2012-10-29, 13:21
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvåhörning
Googlade på token och hamnade här. Såg att någon på min vänlista hade kommenterat något på Ring P1s facebooksida, och bland detta hittar jag den gamle kämpen Anders Andarve.

"Anders Andarve Så allt är sant som virrpannorna på EKOT anser som riktigt?"

"Anders Andarve I morgon kommer nya rön om för långa skosnören som gammligarna kan snava på och bryta lårbenen. Usch siket skitland vi bor i!"

"Anders Andarve Vem litar på murvlar? Inte nån längre. Mer otrovärdig yrkeskår är Journalister generellt. Beg. bilhandlare har större trovärdighet i dagsläget."

Detta under rubriken "Alltfler unga tar antidepressiva. Hur reagerar ni på detta?"

https://www.facebook.com/ringp1

Ptja i sakfrågorna har han väl rätt :

> Ekot och SR är kommunister och helt efter alltså blir hans kommentar om virrpannor på ekot rätt.

>Hans attack på sensationsjournalistik är också befogad, (kommentar om skonsören m.m.)

>Journalisters trovärdighet är väl förvisso att sparka in en öppen dörr men givetvis har de absolut noll trovärdighet.

>Och angående antidepp så skrivs det för fan ut till allt och alla oavsett skäl nuförtiden.

Men vad det har med skvaller om karln att göra förstår jag inte.
Även jag har noterat hans hat mot GP. Nån skrev att det beror på att han fått sparken från GP back in the days, huruvida det stämmer vet jag inte. Men GP är knappast sämre än något annat mediehus i Sverige, snarare tvärt om. Oavsett från vilken vinkel man ser det från.
Citera
2013-07-02, 13:27
Medlem
MrKerifs avatar
På hans facebook kan man se en bild från hans eget badrum?

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
Citera
2014-05-22, 13:00
Medlem
Nu är han tillbaka!
Han skriver på Dagens Media (Flashbackartikeln) att han är förbluffad över att ha fått en egen tråd här
Citera
2014-05-22, 13:02
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Nu är han tillbaka!
Han skriver på Dagens Media (Flashbackartikeln) att han är förbluffad över att ha fått en egen tråd här

Tillbaka med besked! Ser honom precis överallt och blev smått chockad av denna tråd.
Citera
2014-08-20, 06:52
Medlem
MassiveBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Nu är han tillbaka!

Han kommenterar det mesta på Dagens Media nu!
Citera
2015-03-19, 07:43
Medlem
En avdankad fotograf som fick sparken från GP och nu lever på att plåta halvnakna tjejer som tror på hans ord om berömmelse.
Oerhört bitter på allting och är numera en parodi på sig själv.
Tragisk figur!
Citera
2016-06-02, 20:48
Medlem
Han gottar sig nog nu när hans kära STAMPEN är i gungning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in