Citat:
Ursprungligen postat av Tvåhörning
Googlade på token och hamnade här. Såg att någon på min vänlista hade kommenterat något på Ring P1s facebooksida, och bland detta hittar jag den gamle kämpen Anders Andarve.
"Anders Andarve Så allt är sant som virrpannorna på EKOT anser som riktigt?"
"Anders Andarve I morgon kommer nya rön om för långa skosnören som gammligarna kan snava på och bryta lårbenen. Usch siket skitland vi bor i!"
"Anders Andarve Vem litar på murvlar? Inte nån längre. Mer otrovärdig yrkeskår är Journalister generellt. Beg. bilhandlare har större trovärdighet i dagsläget."
Detta under rubriken "Alltfler unga tar antidepressiva. Hur reagerar ni på detta?"
https://www.facebook.com/ringp1

Ptja i sakfrågorna har han väl rätt :
> Ekot och SR är kommunister och helt efter alltså blir hans kommentar om virrpannor på ekot rätt.
>Hans attack på sensationsjournalistik är också befogad, (kommentar om skonsören m.m.)
>Journalisters trovärdighet är väl förvisso att sparka in en öppen dörr men givetvis har de absolut noll trovärdighet.
>Och angående antidepp så skrivs det för fan ut till allt och alla oavsett skäl nuförtiden.
Men vad det har med skvaller om karln att göra förstår jag inte.
Även jag har noterat hans hat mot GP. Nån skrev att det beror på att han fått sparken från GP back in the days, huruvida det stämmer vet jag inte. Men GP är knappast sämre än något annat mediehus i Sverige, snarare tvärt om. Oavsett från vilken vinkel man ser det från.