2011-04-11, 00:31
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=m_pBk-j01S8&feature=related
Citera
2011-04-11, 22:50
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lejdbanan
Soft air gun, alltså en gasdriven som ser rejält jävla verklig ut! Går nog att skrämma iväg dom med. Dock blir det jobbigare om dom har en riktig och knäpper dig.
Låter som ett alternativ till luftpistolen, tackar!

Citat:
Ursprungligen postat av Pröpper
http://www.youtube.com/watch?v=m_pBk-j01S8&feature=related
Icke att förglömma
Citat:
Ursprungligen postat av Virre87
Något sånt, men tror du kan få ner det till hela 2 skott i minuten med träning...glöm inte köpa en bayonet till den, du lär inte få ladda om ifred om det är två angripare...
Så måste jag skrika "bonsai" när jag går till attack med den á la Vietnam style!
Citera
2011-04-12, 01:17
Medlem
BigIvars avatar
"bonsai" skriker man när man går till attack med sin tactical-krukväxt
Citera
2011-04-12, 01:50
Medlem
Lejdbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigIvar
"bonsai" skriker man när man går till attack med sin tactical-krukväxt

HAHAHa klockrent!

Tack du gjorde min natt!

TS har du bara tillgängliga stänger, plankor, matknivar, eller annat föremål så går det minst lika bra att banka skiten ur någon med också. Om man tänker simpelt
Citera
2011-04-12, 10:34
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lejdbanan
HAHAHa klockrent!

Tack du gjorde min natt!

TS har du bara tillgängliga stänger, plankor, matknivar, eller annat föremål så går det minst lika bra att banka skiten ur någon med också. Om man tänker simpelt
Jo det ligger väl något i det, men man vet ju aldrig!

För övrigt så har det varigt jävligt lugnt sen det hände men visst fan sover man med ett öga öppet
Citera
2011-04-24, 06:04
Medlem
Doabull1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderrsss
Tack för skitbra svar alla! Haha 88mm känns väl lite väl overkill, tror jag får utrusta mig med ett Kantana fan! Bruce Willis Style!

NEJ! En m16 med lasersikte,blåskens lampa och handtag med ett zoom sikte. Du kommer vara tryggare en någonsin!
Citera
2011-04-24, 13:09
Medlem
Roguestles avatar
Ta och skaffa najtråd (byggvaruhandel) och gör egen taggtråd. Ta ett 10mm Armeringsjärn, böj det i önskad längd två gånger så att du får tre "pinnar" att hålla i. Med vass najtråd så har du ett efektivt vapen. Eller så gör du ett eget basebollsträ i fyra delar. Som om du har kluvit det och sen skruvar fast rakblad längs med sidorna

Det är bra att jag är psykotisk ibland
Citera
2011-04-24, 22:54
Medlem
Triggerfreezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doabull1
NEJ! En m16 med lasersikte,blåskens lampa och handtag med ett zoom sikte. Du kommer vara tryggare en någonsin!
Zoom behövs inte! ett rödpunktssikte jobbar man bättre med när man är inomhus och du klarar dig bra upp till 300m utan förstoring.
Citera
2011-04-25, 11:42
Medlem
Anderrssss avatar
Update: De har ej kommit tbx men är numera utrustad med en fjäder/telescop batong (jävligt cool), en brandsläckare på ca 5kg, sen en hemgjord liten sak som består av en vattenslang med en fet kula längst fram.

Nu kan vi använda tråden för att bara rabbla upp massa grymma jävla vapen att ha i sin bostad!
Citera
2011-04-25, 18:03
Medlem
magnificos avatar
Ur avskräcknings syfte är en Cobra night slasher kniv svårslagen, med den kniven i handen lär alla backa som inte har ett skjutvapen

Kombinera den med en psykopat blick som Night slasher har i filmen så lär du få avsedd effekt!

Film länk: http://www.youtube.com/watch?v=KiVanZyXVnQ

Sen är 5kgs brandsläckare jäkligt bra som många påtalar, haft det själv i flera år som lagligt person skydd hemma.
Citera
2011-04-25, 18:36
Medlem
TheGrims avatar
En mini-tomahawk yxa
Citera
2011-04-25, 22:58
Medlem
RussianBears avatar
En uppblåsbar Jehovas vittne under sängen som predikar om världens undergång. Annars om du bor i ett negertätt område så kan du ha en Ku Klux Klan-luva. Borde skrämma skiten ur dem. Eller en jävla massa snö i hallen som får dem att frysa ihjäl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in