"Jag ska börja knarka!". Förstår inte riktigt hur folk resonerar där. Att börja med någonting är ju omöjligt förrän man provat och upptäckt om det passar just dig eller inte.. Tror inte någon kläckt ur sig "jag ska börja snusa" och sedan snusat livet ut trots att dom inte gillat det.. Men är du less på alkoholen och vill prova lite nya droger så har du ju många olika områden att välja mellan (Hallucinogener, centralstimulant etc etc) Men cannabis är nog det jag skulle rekommendera dig att experimentera med till en start. Så skaffa en 5a, bjud in ett par polare och har en trevlig upplevelse!
"Jag ska börja knarka!". Förstår inte riktigt hur folk resonerar där. Att börja med någonting är ju omöjligt förrän man provat och upptäckt om det passar just dig eller inte..
Det var kanske precis vad han menade. Han känner en nyfikenhet (eller ett behov?) av att just testa att knarka och vill ha tips.
Om trådskaparen hade ägnat litet tid till de olika drogforumen, hade h*n säkert hittat ett som heter " Cannabis " och, minsann, I DEN finns en KLISTRAD tråd för nybörjare. Tänka sig!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!