Citat:
Ursprungligen postat av DennisOlof
Squalo, va?
Eurosport är knappast en skräpkanal. Däremot är det klart om man är sport-freak så finns det nog flertalet andra kanaler som är bättre. Men överlag en mycket bra sportkanal för vanligt folk så att säga.
Men eurosport har dom tagit bort från gratisutbudet i Comhems analoga nät till förmån för "sportexpressen" som jag anser är skräp. Heter visst TV4 sport numera.
Eurosport har då grymt mycket mer stålar än mjäkiga tv4 sport att köpa in sändningar som dom vill visa. Plus dom når runt 230miljoner kunder. Dom på comhem måste vara idioter som tog bort den kanalen. För inte tala om discovery dom tog bort. Nu har inte jag Comhem så jag drabbas inte men det är ändå knäppt. Antar dom vill att folk ska börja betala kanske ?
Eftersom jag inte tittar på sport så... Annars är den nog en helt OK kanal för den som är intresserad av lite mer udda sport. Sumobrottningen är det enda jag kollat på på Eurosport. Utöver Eurosport har vi visst också något som heter Viasat Sport eller något åt det hållet.
Com Hem hade väl Discovery Mix, som har lagts ner nu nyligen. Därav att den är borta.