2015-05-09, 12:17
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Förstår inte att någon kan kalla henne extremt ful. Jag tycker hon är ett ganska stiligt fruntimmer, men på ett arrogant och inte helt sympatiskt sätt. Men jämfört med psykopatblicken Lööf verkar hon ju riktigt mänsklig. Tyvärr. Jag hade önskat moderaterna något betydligt värre.

Jag tycker hon ser helt bedrövlig ut. Besöker hon aldrig någon damfrisering...eller är det David som kammar ut hennes fula hängande hår på morgonen?

Hon saknar helt karisma och utstrålning och det har redan börjat blåsa snåla vindar i moderaternas partikorridorer.
Citera
2015-05-09, 14:02
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag tycker hon ser helt bedrövlig ut. Besöker hon aldrig någon damfrisering...eller är det David som kammar ut hennes fula hängande hår på morgonen?

Hon saknar helt karisma och utstrålning och det har redan börjat blåsa snåla vindar i moderaternas partikorridorer.

Ja hon skulle nog vinna mycket mediemässigt på att låta någon expert fix håret.
programmet Go kväll har något som heter "gör om mig" , väldig skillnad gör det på framtoningen.

Sen är det konstigt att hon alltid verka ha svarta kläder, ytterst få gånger hon har annat än svart.
Citera
2015-05-11, 21:05
Medlem
Har ni inte sett att hon är en spitting image av seriefigurer Lotta i jultidningen August o Lotta
Citera
2015-08-01, 17:23
Medlem
Teleslingas avatar
Undrar hur makarna Kinberg Batra träffades...
Citera
2015-08-01, 22:23
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Undrar hur makarna Kinberg Batra träffades...
De träffades på en privat fest med gemensamma benkanta om jag kommer ihåg vad AKB sa under Almedalen.
Citera
2015-08-20, 19:34
Medlem
RabiatModerats avatar
Citat:

Det är väl lite lågt att hoppa på henne för utseendet, men jag håller väl med om att karisman och den personliga utstrålningen inte är så stark. Hon går inte hem så bra i tv men är visst känd för att vara riktigt bra i debatter när inte tv är med.
Citera
2015-08-21, 02:32
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RabiatModerat
Det är väl lite lågt att hoppa på henne för utseendet, men jag håller väl med om att karisman och den personliga utstrålningen inte är så stark. Hon går inte hem så bra i tv men är visst känd för att vara riktigt bra i debatter när inte tv är med.

Haha, det är som att vara en idrottare som är bäst på träningen.
Citera
2015-10-26, 08:02
Medlem
Batra sågar nu sin egen mentor.
http://www.dn.se/nyheter/politik/kin...dda-pa-krisen/

Har ni tänkt på att Batras käke och haka mycket påminner om en annan känd moderats

Citera
2015-10-27, 13:44
Medlem
Vi kan notera att Batra vill lagstifta mot riksdagsledamöter som röstar fel vilket onekligen är ett innovativt grepp men knappast förenligt med demokratiska och parlamentariska principer. Men stockholmare är ju som bekant smartare än lantisar.
Citera
2015-10-27, 14:46
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Vi kan notera att Batra vill lagstifta mot riksdagsledamöter som röstar fel vilket onekligen är ett innovativt grepp men knappast förenligt med demokratiska och parlamentariska principer. Men stockholmare är ju som bekant smartare än lantisar.
Hon verkar sträva efter att förlora all form av markkontakt när hon struntar i att förankra detta på partiets stämma. Väljarna verkar hon inte bry sig det minsta om.

Batrapartiet - f.d. Nya Moderaterna!
Citera
2015-11-09, 18:10
Medlem
en1kronas avatar
Finns det naken bilder på henne eller vad? https://www.youtube.com/watch?v=H0xYYyXSEE4
Citera
2015-11-09, 20:18
Medlem
P55s avatar
Citat:

Flera månader sen du skrev det här Moltas, men ingenting har egentligen förändrats i hennes utstrålning eller utseende även om partiet i sig försöker hitta en annan väg i flyktingkrisen.

Jag själv tänker henne som en parallell till dels den gamle högerledaren Yngve Holmberg vad gäller tal- och tankesätt och dels till Margaret Thatcher, som jag tror moderatstämman hade hoppats på, men det blev och blir ju inte så.

Hon kommer alltid att vara den kvinnan med perfekt frisyr, men inte fasen blir hon nåt att hålla i handen när det blåser som värst här i Sverige...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in