2007-09-05, 02:23
Medlem
hej. jag frstr inte detta. nr jag spelar nt spel, till exempel counter-strike s har jag minst 40 i ping p alla servrar. och TPtest visar att jag bara fr ut 3mbit av mina 8mbit. detta problem r nytt, jag hade bra ping frut med min gamla dator med XP. nn som har nn aning? mina grannar som har 8mbit funkar de perfekt fr, och dom har XP. nn som kan hjlpa mig? eller ska ja ringa dom jag kpte datorn av?
Citera
2007-09-05, 02:27
Medlem
Jag har samma problem fast med 24MBIT! fr ut runt 11MBIT men i Xp Home s fick jag ut 16,5MBIT
Citera
2007-09-05, 13:28
Medlem
fo-shos avatar
Lyssnar ni p musik samtidigt?

http://blogs.technet.com/markrussino...7/1833290.aspx
Citera
2007-09-05, 18:46
Medlem
jag lyssnar inte p musik samtidigt, ven fast jag bara har Steam uppe och ska spela s har jag nd lika dlig ping. blir inte smre nr jag lyssnar p musik. jag fattar ingenting. nn som haft sammma problem mste ju veta. ska testa ringa telia support nu och se om dom vet nt.
Citera
2007-09-05, 23:22
Medlem
Enligt mnga andra s ska Telias sk 24MBIT bara ge 14MBIT pga av digital-tv. Kanske har dom snkt 8MBIT ochs, de mste vara s nr du fr ut hlften. 6,5MBIT brukar vara vanligt att f ut vid 8MBIT
Citera
2007-09-05, 23:46
Medlem
hmm okej. men allts. mina polare varav en bor rtt nra mig har ocks 8mbit telia. men dom fr ut allt va ja vet och kan spela utan problem och dom har ocks digital tv. riktigt skumt detta. och jag snacka med nn frn telia support och han trodde att modemet kanske hade sackat ihop lite. han sa att jag skulle testa ngon annans modem. ja har ingen aning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in