2021-05-27, 20:21
Medlem
Jonathaan5s avatar
Hanna Lindblom är definitionen av en MILF.
Synd att man inte vore äldre och haft henne som kollega, dock.
Citera
2021-05-27, 20:31
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathaan5
Hon ser otroligt bra ut och i kvällens sändning ser man att hon har en väl tilltagen "hylla" och speciellt när man såg henne halvt om halvt i profil.

I övrigt hoppas jag att killen som misshandlade en annan i Rotebro pendeltågstation åker fast. Så fullkomligt onödig och brutal misshandel bara för en tillsägelse om att inte planka genom spärrarna.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/bnEWrv/peter-misshandlades-brutalt-pa-pendelstation
Citera
2021-05-27, 22:58
Medlem
Någon som vet vem luffaren är som misshandlade vid roterbro ? Kräk
Citera
2021-05-28, 02:05
Medlem
Ser ut som en afghan eller arab i vanlig ordning. Skräp.
Citera
2021-05-28, 08:19
Medlem
Varför ska man bry sig om någon plankar bakom mig på mitt kort. Han skulle skött sitt så hade han sluppit att bli misshandlad.
Citera
2021-05-28, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyramaskiner
Varför ska man bry sig om någon plankar bakom mig på mitt kort. Han skulle skött sitt så hade han sluppit att bli misshandlad.

Fegis
Citera
2021-05-28, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathaan5

Schyssta meloner, verkligen.
Citera
2021-05-30, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brownpie
Fegis

Handlar inte om att våga eller inte. SL är inte min pappas företag så ja skiter i om folk plankar bakom mig eller inte. Plus, jag hade inte fått stryk av en liten random 20 årig snorvalp från mellanöstern.
Citera
2021-05-30, 16:06
Medlem
Varför måste saker gå ut på att fuska och smita?

Fusk med assistantersättning
Fusk med coronastöd
Fusk med sjukskrivningar
Fusk med skatteinbetalningar
Fusk med att betala kollektivtrafik

Det verkar som en del drivs av att fuska och komma undan. Intressant är dock att visst fusk ses som mer briljant medans annat fusk ses som en dödssynd......

Jaa visst varför ska man lägga sig i? En bra fråga. Det finns väl en del historier som visar att folk inte tål en enkel fråga och nitar den som frågar, eller säger till.
Devisen sköt ditt och skit i andra kan kanske verka positiv i vissa fall. Men vad händer i ett samhälle där vi helt enkelt sätter fusket i system och vi inte har någon som griper in?
Senast redigerad av shalifaally 2021-05-30 kl. 16:09.
Citera
2021-06-02, 22:10
Medlem
Vad är det för folk som sitter i Efterlyst-studion kring Hasse Aro? Statister eller riktiga poliser? Sitter de verkligen och utför något riktigt arbete?

Skulle kunna tänka mig att de tar emot tips o dyl relaterat t efterlyst men det behövs ju knappast 5 pers som försöker se upptagna ut.
Citera
2021-06-03, 14:44
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitaPesten
Vad är det för folk som sitter i Efterlyst-studion kring Hasse Aro? Statister eller riktiga poliser? Sitter de verkligen och utför något riktigt arbete?

Skulle kunna tänka mig att de tar emot tips o dyl relaterat t efterlyst men det behövs ju knappast 5 pers som försöker se upptagna ut.
Givetvis är det riktiga poliser som sitter där
Citera
2021-06-03, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Givetvis är det riktiga poliser som sitter där

Ja men vad gör de då? Slösar de på dyrbar tid för att sitta och slösurfa i en tv-studio en dag i veckan? Kan ju inte vara kontorsarbete iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in