2021-05-20, 20:18
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gigglytery
Tycker synd om den funktionshindrade kvinna som fått sin bil förstörd. Skulle gärna bidra med en slant så att hon får sin frihet tillbaka.

Jag fick en tår i ögat, sen blattarna som gick förbi Leila, när hon satt i rullstolen, Fuck TV3 de kommer flera bilar, de är så lågt att det inte finns ord....
Citera
2021-05-20, 20:20
Medlem
Citat:
Tycker synd om den funktionshindrade kvinna som fått sin bil förstörd. Skulle gärna bidra med en slant så att hon får sin frihet tillbaka.

Absolut, inte kul för någon annan heller som är drabbad. Både direkt men även alla oss andra i form av höjda försäkringspremier och skattemedel som kunde gå till roligare saker än att jaga helt befriade neandertalare utrustade med bensindunk och tändare. Himla coola stjärnor som går förbi kameran och säger fuck tv3... Alltså, var är Sverige på väg, är dessa raketforskare våran framtid? Den lär ju inte bli lång...
Citera
2021-05-20, 20:21
Medlem
Citat:

Kände exakt samma, hoppas någon kan starta något sånt.
Citera
2021-05-20, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyato
Kände exakt samma, hoppas någon kan starta något sånt.

Finns de nån svensk version av GoFundMe man kan lita på någon kan dra igång kanske? Hur garanterar man att pengarna når kvinnan?
Senast redigerad av gigglytery 2021-05-20 kl. 20:37.
Citera
2021-05-20, 20:36
Medlem
-GGs avatar
Så araber gillar inte negrer! Vem kunde ana i mångkulturens varma famn!
När de hemliga samtalen kommer fram ser man vad grupperna anser om varandra.
Synd att barnkalaset inte fick besök, kanske hade kunnat få fler att fatta vad som pågår.
Citera
2021-05-20, 20:40
Medlem
Citat:
Finns de nån svensk version av GoFundMe man kan lita på någon kan dra igång kanske? Hur garanterar man att pengarna när kvinnan?
Nu börjar jag nå gränslandet till offtopic men förhoppningsvis är jag fortfarande tillräckligt inne på samma spår för den här tråden, annars ber jag om ursäkt.
En tanke skulle väl vara om någon vältalig kontaktar hennes dotter och kollar om det skulle vara uppskattat överhuvudtaget med insamling eller om de helst inte vill ha uppståndelsen, för isåfall skulle väl det enklaste vara att swisha henne tänker jag.
Citera
2021-05-20, 20:40
Medlem
DyslexiKungens avatar
Jäkla vad lik den ena Malmörånaren var, den efterlyste Kyösti Lindeman, ziggisen
Citera
2021-05-20, 20:43
Medlem
Citat:
Nu börjar jag nå gränslandet till offtopic men förhoppningsvis är jag fortfarande tillräckligt inne på samma spår för den här tråden, annars ber jag om ursäkt.
En tanke skulle väl vara om någon vältalig kontaktar hennes dotter och kollar om det skulle vara uppskattat överhuvudtaget med insamling eller om de helst inte vill ha uppståndelsen, för isåfall skulle väl det enklaste vara att swisha henne tänker jag.

Bra idé, jag är vältalig men vet inte hur jag skulle få tag i dotterns nummer.
Citera
2021-05-20, 20:48
Medlem
Citat:

Låter som en mycket god tanke! Annars finns det ett swish-nummer under det här inlägget på Efterlysts Facebook-sida
(alltså helt OnT ).
Citera
2021-05-20, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheekytita
Låter som en mycket god tanke! Annars finns det ett swish-nummer under det här inlägget på Efterlysts Facebook-sida
(alltså helt OnT ).
Åh du är en ängel, tack!
Citera
2021-05-20, 21:06
Medlem
G.Silverbanes avatar
Sjuka jävlar som tände eld på Ingers hus!
Citera
2021-05-23, 20:43
Medlem
Deckard-Cains avatar
95% av alla misstänkta i programmet är av samma skrot och korn så att säga....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in