2011-04-14, 02:21
Medlem
Mvks avatar
Det där styckmordet på christian är fan bland det sjukaste jag sett.
3 vanliga grabbar som slaktar en annan vanlig grabb bara för att han påstås ha snott en tablettburk????

Advokaten gissade på 7-8års fängelse.
Kan det bli mer utstuderat än så här, frågar Hasse.
Exakt vad jag tänkte.

7-8 fucking år.
Jag blir så förbannad att jag skakar.
Nu slutar jag skriva.

*Edit.
Är det bara jag eller har efterlyst börjat ta upp fler och fler rätt fattiga stöldgods.
Nu var det nån pick up värd 140 000.
Visst det är bra att folk får hjälp men förr var det BMW suvar och lastbilar.

Natten till tisdag stals en uppfällbar ikea säng ur en källare på svegatan, vet du nått om stölden ring vårt journummer för stöldgods.......typ
Senast redigerad av Mvk 2011-04-14 kl. 02:27.
Citera
2011-04-14, 07:32
Medlem
Herostratoss avatar
Lapidus är rätt intressant att lyssna på men Aro är riktigt dålig. Byt programledare eller lägg ner, man orkar ju inte kolla på skiten längre.
Citera
2011-04-14, 09:42
Medlem
SvenneMelons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Lapidus är rätt intressant att lyssna på men Aro är riktigt dålig. Byt programledare eller lägg ner, man orkar ju inte kolla på skiten längre.

Ja, det är riktigt tradigt när han ställer frågor för att i samma sekund avbryta svaren han får från olika experter =P
Vad är meningen att fråga då kan man undra!
Usch!
Citera
2011-04-14, 20:01
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Det där styckmordet på christian är fan bland det sjukaste jag sett.
3 vanliga grabbar som slaktar en annan vanlig grabb bara för att han påstås ha snott en tablettburk????

Advokaten gissade på 7-8års fängelse.
Kan det bli mer utstuderat än så här, frågar Hasse.
Exakt vad jag tänkte.

7-8 fucking år.
Jag blir så förbannad att jag skakar.
Nu slutar jag skriva.

*Edit.
Är det bara jag eller har efterlyst börjat ta upp fler och fler rätt fattiga stöldgods.
Nu var det nån pick up värd 140 000.
Visst det är bra att folk får hjälp men förr var det BMW suvar och lastbilar.

Natten till tisdag stals en uppfällbar ikea säng ur en källare på svegatan, vet du nått om stölden ring vårt journummer för stöldgods.......typ

"Vanliga grabbar"...Nej, det var inga vanliga grabbar...inte Christian heller...Avskräden hela högen både före och efter dådet. Men det är lika illa och tragiskt för det.
Citera
2011-04-15, 04:17
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
"Vanliga grabbar"...Nej, det var inga vanliga grabbar...inte Christian heller...Avskräden hela högen både före och efter dådet. Men det är lika illa och tragiskt för det.

Vad var "ovanligt" med dom då?
Om du hade suttit och bersat med dom hade du misstänkt att dom slaktat och halshuggit en snubbe då?
Det är det jag menar.
Citera
2011-04-20, 14:17
Medlem
Sudersvinets avatar
Ser att fru Mc Cann inte tänder på teorin att lilla Madeleine slogs ihjäl av herr Mc Cann.
Citera
2011-04-20, 21:33
Medlem
Månsans avatar
Efterlyst blir alltmer slätstruket.
Rörande våldtäktsförsöket i tvättstugan i Hälsingborg får tittarna endast veta att den ena av killarna är längre än den andre.

Jävla trams, så är det ju alltid med två personer.
Citera
2011-04-20, 21:52
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Rörande våldtäktsförsöket i tvättstugan i Hälsingborg får tittarna endast veta att den ena av killarna är längre än den andre.

Alla kanske är svenskar
Citera
2011-04-20, 22:45
Medlem
nero1s avatar
Citat:

Efterlyst har tappat konceptet och skärpan helt och hållet. Trodde inte GW's frånvaro skulle betyda som mycket i längde men tydligen... Hasse Aro toppstyr programet helt och hållet, känns det som...
Citera
2011-04-21, 00:30
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Efterlyst har tappat konceptet och skärpan helt och hållet. Trodde inte GW's frånvaro skulle betyda som mycket i längde men tydligen... Hasse Aro toppstyr programet helt och hållet, känns det som...

Har för mig Hasse Aro skröt vid något tillfälle att numera är det minsann han som bestämmer allt i programmet...Hur tänkte man där på TV3? Han klarar ju inte av det uppenbarligen...Och det gör inga vettiga, genomarbetade rekonstruktioner längre, och läggs mycket till oväsentligheter som gamla brott, inga vettiga beskrivningar av gärningsmän etc...

Programmet är viktigt, och bör finnas..men i en annan form..För detta kommer urholka hela idén på sikt som det är nu.
Citera
2011-04-21, 06:48
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Håller med dig.
Och nåt annat jag reagerat på är att det verkar vara tätare mellan reklaminslagen i programmet numera..
Citera
2011-04-21, 08:28
Medlem
SvenneMelons avatar
Citat:

Ring polisen nästa gång du är i stan: "Hej jag går bakom två personer på Kungsgatan, signalement stämmer med dom där i efterlyst! Skynda er hit! Det är säkert dom!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in