2011-04-07, 17:20
Medlem
Så var det en neger igen som inte kunde hålla kuken i styr, och många fler är på väg.
Citera
2011-04-09, 19:52
Medlem
tjocken332s avatar
lite offtopic kanske, men vad tusan har denna stackare gjort i ansiktet http://data.fuskbugg.se/skalman02/4da09cc9c15ff_wtf.jpg
Citera
2011-04-11, 13:32
Medlem
Yxzers avatar
Se inslaget om våldtäktsförsöket i Liljeholmen http://www.tv3play.se/play/243988/?autostart=true 7:55 in i programmet.

Brottsplats: http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=katrinebergsbacken+12 (gångvägen upp för backen mellan husen).

Denna neger verkar riktigt sugen på BO då han enligt filmen först förföljer henne åt "fel håll" på perrongen och sedan överfaller BO bortanför den andra uppgången. Dessutom så sker ju överfallet 50 m från tvärbanans hållplats.

Antar att polisen även har kontrollerat om negern gick tillbax till tunnelbanan efter överfallet?!?!

Om de verkligen vill lösa brottet så skulle de såklart även avmaskerat negerkompisen så skulle oddsen öka ännu mer att hitta GM-negern!
Senast redigerad av Yxzer 2011-04-11 kl. 13:34.
Citera
2011-04-13, 04:32
Medlem
Mvks avatar
Tjejen som Göran lindberg våldtog hade 2 st reg-nr på bilar, var på sös och dokumenterade skadorna och hade mobilnummer och signalement på gärningsmannen MEN ÄRENDET BLIR NERLAGT.

Sanna mina ord om vi inte kommer få se medborgargarden och vanliga svenssons som köper automatvapen och går loss om något decenium.

Nämndemän som sover på rättegångar, poliser som missar bevisning, advokater som glömmer vittnesmål, förundersökningar som läggs ner av ren inkompetens etc. etc.
Har sett rättssystemet falera så många ggr att jag inte vet ut eller in längre och då är jag inte ens gammal.
Petar du en människa tillräckligt många gånger i sidan med en vass kniv så får hon till slut nog, hur snäll och go hon än är.
Fördjävligt är vad det är. FÖRDJÄVLIGT.
Senast redigerad av Mvk 2011-04-13 kl. 04:37.
Citera
2011-04-13, 10:34
Medlem
.-.-.s avatar
Numera ägnar Efterlyst halva tiden åt att prata om brott där gärningsmannen är bakom lås och bom för länge sen, vadan detta?
Känns som att det vore vettigare att jaga skurkar som är efterlysta istället.

Efterlyst har verkligen sjunkit ner i träsket sen GW lämnade det sjunkande skeppet.
Med Hasse(Jag är inte Svensk) Aro i spetsen så kan man väl inte förvänta sig så mycket annat.
Citera
2011-04-13, 12:30
Medlem
SvenneMelons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Numera ägnar Efterlyst halva tiden åt att prata om brott där gärningsmannen är bakom lås och bom för länge sen, vadan detta?
Känns som att det vore vettigare att jaga skurkar som är efterlysta istället.

Efterlyst har verkligen sjunkit ner i träsket sen GW lämnade det sjunkande skeppet.
Med Hasse(Jag är inte Svensk) Aro i spetsen så kan man väl inte förvänta sig så mycket annat.

För att de vita som begått grova brott har åkt dit så nu har man svårt att balansera upp programtiden med brott som inte är lösta ännu?
Citera
2011-04-13, 21:09
Medlem
Cmlhas avatar
Är Hasse full?
Han sludrar, avbryter Jens, blinkar märkligt med ögonen och är inte alls lika fokuserad som han brukar?
Citera
2011-04-13, 21:17
Medlem
SvenneMelons avatar
Finns det verkligen ingen i Sverige som e dömd för mer än 3 våldtäkter o hur många försök det var nu som N.E i Örebro var uppe för?
Citera
2011-04-13, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenneMelon
Finns det verkligen ingen i Sverige som e dömd för mer än 3 våldtäkter o hur många försök det var nu som N.E i Örebro var uppe för?

Jo.

Nio.

Jens och Hasse, som annars är väldigt noga med att skilja på brott och försök till brott, kastar det ut genom fönstret när det gäller en etnisk svensk. Jämför det med vad de sa runt ETYs mord på Elin Krantz där de in i det sista vägrar erkänna gärningsmannens skuld.
Citera
2011-04-13, 22:02
Medlem
Blundettos avatar
Snacka om att Aro behöver byta jobb, han lyssnar ju inte ens på experterna längre utan följer sitt eget manus. Advokatexperten konstaterad att en minoritet av alla fall går till HR. 10 sekunder senare frågar Hasse om inte det är så att endast en liten del av alla fall går till HR...Ja det sa experten om du varit vaken på vad han sa. Tar han en mental tupplur då andra pratar?
Citera
2011-04-13, 22:19
Medlem
nero1s avatar
Efterlyst börjar spåra ur mer och mer efter GW's kanalbyte. Hasse tar sej allt större friheter som någon slags "hobbyexpert".
Den här våldtäkten i Älvsjö... Vågar dom inte skriva ut mer specifikt vilket språk det var som svinen pratade. "utom nordiskt"... Klart som fan att en tjej på 17 år har lämnat en mer specifik beskrivning än så. Tror nog alla 17 åringar i storstäderna vet hur arabiska eller ett språk från mellanöstern låter. Dom lär ju också kunna skilja på tyska och kurdiska... Tror förövrigt inte dessa svin hade hoppat på ett somaliskt hucklehelvete heller... Nej fint skall det, så dom kör scvenskt dom svinen. Svenska tjejer bör vara vaksamma (alternativt svensklika tjejer). Somalier, araber och annat pack till tjejer lär INTE behöva se sej över axeln när dom är ute och vaggar runt i sina tält...

Sen har vi mordet på Elin... Det verkar ju fan nästan som Hasse hoppas och tror att EY skall frias.. "men kan det inte vara så, för det är ju faktiskt inga starka blablablabla" Jävla PK-tomte!
Jag trodde fan inte att det skulle bli en så stor skilland efter GW's försvinnande. Men jag hade fel..
Citera
2011-04-13, 22:22
Medlem
SvenneMelons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Snacka om att Aro behöver byta jobb, han lyssnar ju inte ens på experterna längre utan följer sitt eget manus. Advokatexperten konstaterad att en minoritet av alla fall går till HR. 10 sekunder senare frågar Hasse om inte det är så att endast en liten del av alla fall går till HR...Ja det sa experten om du varit vaken på vad han sa. Tar han en mental tupplur då andra pratar?

Jo jag reagerade också på det, lät lite sjukt....
Finns ju någon serie om en elak chef som endast lyssnar när han själv pratar.... är det Dilbert kanske? =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in