2007-09-03, 21:46
Medlem
Rakiis avatar
Märk nu först och främst väl att jag nästintill tidigare inte har några som helst drogupplevelser att jämnföra med bortsett från alkoholen samt det blandat med benzodiazepiner. Känner mer tryckt för min del som både använder SSRi-preparat och anitpsykotiska mediciner att jag inte tar allt vad jag kommer över, tror inte direkt att marijuna, hasch samt alla hallucinogener skulle ge något mer än psykoser. Så sömnmedel som Imovane är ju att föredra då man kan hålla igång på en mysig nivå utan att man förstör alltför mycket för sig själv och omgivningen i fråga.

Bor fortfarande hemma i en rätt trång lägenhet med båda föräldrarna varav dom sover separat så morsan intill mitt rum och farsan på en madrass i vardagsrummet som mitt rum där trippen delvis ägde rum i är framför. Dagen hade passerat lugnt, jag hade för en gång varit i trevligt sällskap och kände mig bra inombords och hade skippat att dricka något denna dag så jag kunde både peta benzo tidigare på dagen, då mestadels för ångesten jag lider av men ändå i samspel att bli mysig. Efter att sällskapet jag spenderade dagen med åkt hem blev det stillasittande framför tv-spelet och datorn tills klockan började slå midnatt och jag tänkte att jag börjar lugnt.

Äter 2 Imovane 7,5mg och sätter mig igen vid datorn där jag sätter igång Radiohead som såväl passar fint i rusningssyfte i olika grader som att sitta en ensam natt hemma och filosofera i sängkammaren. Min tolerans måste ha gått upp en hel del av användandet, inte längesedan jag fick "medicinen" utskriven och har kört med 2 åt gången ett tag men ville speeda på så jag tog 2 till. Datasittandet blev framåt sena natten utbytt gentemot tv:n där jag i all spontanitet avnjöt Depeche Modes konsertdokumentär 101 och även nu börjar jag känna mig allt tyngre i huvudet såväl som att jag knappt kunde sitta upp utan att falla åt sidorna med kroppstyngden som bov. Även då jag försökte gå så gungade allt och eftersmaken av sista tidens snedfyllor kändes relativt närgågna då jag haltade mig fram i lägenheten.

Efter filmen passerat, ca 2 timmar in i "trippen" och jag väljer att sova då klockan hunnit bli framåt halv 6 på morgonen nu, lägger mig ner och flyter runt lite skönt i sängens mjuka yta. Sväva är kanske att ta i men kändes lite så då man är berusad och bara flyter med på ytan, skönt är det i alla fall. Vid detta tillfälle började såväl underligheterna, jag kunde inte motstå som min vana trogen att börja taffsa på mig själv som säkert alla killar/män gör. Smekningarna kring skrevets regioner kändes inte riktigt rätt och vände på mig och stoppade fingrarna kring stjärten. Något kändes dock väldigt fel, kring väggarna runt anus kändes nu som om helheten blivit utbytt och att det var små hål där i stället som fingrarna gled in i. Mitt i denna drogdimma blir man ju klart rädd och märkte att något stod fel till, kollade i rummet efter kanske en kvart grävande med fingrarna efter tilltygg. Hittade en gammal nässpraysflaska som jag nu i efterhand kommit underfund med att jag stoppade i röven för att se om eventuellt det "riktiga hålet" fanns kvar. Enbart med lite saliv till förfogande fick jag klämma in halva flaskan och insåg att den sköna känslan av att ha objekt i rektum gjorde sitt såväl som att helheten fanns. Nu kunde jag somna skönt trots allt det mesta är svart före jag somnade.

Nu såhär i efterhand har jag tänkt över saken att jag hade eventuella minnesluckor en bit in på dagen och hade ingen aning om hur detta kunde arta sig under dessa omständigheter, kanske var det 400mg koffein jag tog tidigare kontra sömnmedicinen som gjorde detta? Nåväl, en sak är säker att jag nog väljer att enbart sova på Imovane tills vidare även om man hade det mysigt så länge det varade.
Citera
2007-09-03, 21:54
Medlem
Peta_Es avatar
Gokväll norrortsgranne!

Ja, vad skall man säga mer än att summera att ingenting är omöjligt när Imovane/Stilnoct är på tapeten!

Jag fick mig ett gott skratt, det tackar jag för
Citera
2007-09-03, 22:38
Medlem
stenpeders avatar
Ja du, man kan verkligen komma i högform på dom små rackarna...
Men nässprayen i arslet...
3/5 blir mitt betyg.
Citera
2007-09-03, 22:42
Medlem
TarmTomtes avatar
du är korkad..
Citera
2007-09-04, 00:18
Medlem
roppens avatar
hahahahahha näspray xD
Citera
2007-09-04, 00:34
Medlem
Arkomanns avatar
Öh... nu fattar jag rubriken!

Ärligt talat rätt dålig rapport. Ingenting speciellt hände. Du kände dig litet soft och gjorde ett misslyckat försök att onanera? För att sedan gå vidare till att trycka upp en nässpraysflaska i röven, hahaha... -- vilket i och för sig lyfter rapporten!

2/5
Citera
2007-09-04, 20:52
Medlem
Dyngraukmans avatar
Offtopic Är det John Frusciante på bilden eller?

Alltså det var en bra rapport på tal om att imovane och andra sömnmedel är rätt svårt att överhuvudtaget minnas ett dyft på, även fast jag föredrar att höra dagen efter då man istort sett får värsta mysteriet att lösa om varför man egentligen har jätte blöta jeans på sig och inga kalsonger under?

Det är det jag älskar med överdrivna fyllor med kraftiga minnesluckor och att man får något att lösa och om man inte löser det ifnns det ofta bildbevis och folk som kan berätta som ett sorts facit.

Men sen lät det som ett klassiskt fall av akut hjärndödhet, lite härlig kvällslitteratur. 3/5
Citera
2007-09-04, 21:52
Medlem
piratkaptens avatar
Haha... Det lät bara så hopplöst puckat.. 3 av 5
Citera
2007-09-05, 08:23
Medlem
hahah humor!
Citera
2007-09-05, 17:14
Medlem
drakflygares avatar
Fan vad vulgär du är. Att du gjorde det är en sak, men att du vågar erkänna det tycker jag är ganska roligt HAHAHAHA!

Iaf 3/5 (bara för att du körde upp en nässpray i stjärten)

Rakii, måste bara säga en viktig sak... DU HAR BLIVIT SPRÄCKT I FISAN!!!!
Citera
2007-09-05, 17:19
Medlem
Hin Håle.s avatar
Då får vi hoppas att det fina vädret håller i sig så du slipper bli snuvig inom den närmsta framtiden.
Citera
2007-09-05, 18:22
Medlem
drakflygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Då får vi hoppas att det fina vädret håller i sig så du slipper bli snuvig inom den närmsta framtiden.

ooohhhhhh Det där skulle jag inte tåla!!!!! OOHHHH!!!!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in