2010-05-13, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mRdAmagE
ngon som vet vem denna ozan r? tycker jag borde veta lr hrt det namnet frr men nope.
Osan har inget med FFL att gra vad jag vet. Skert med p listan fr vad jag har frsttt s ska det nu ha ndrats helt och hllet. Listan ska visst ndras helatiden d dom lgger till och fyller p den mer och mer r efter r. S den listan som jag sett r inte plitlig mer n ett par mnader r vad jag hrt i dagslget. S garanterat r att dom som vet med sig sjlv att dom trffar mycket folk som tillhr ngon organisation och kanske gr affrer med dessa r till nstan 100% med p listan. Innan krvdes det en del fr att komma p den men idag r det annat tyvrr. S den som r med p den idag behver inte vara med p den om en vecka det r vad jag hrt s snabbt kan det g. S snart har dom vl en lista ver alla som gtt mot rd gubbe, inte klokt.
Citera
2010-05-13, 04:23
Medlem
zejlkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkan_CCCC
De r sandzjak.
Finns inget folkslag som heter s. De som lever i sandzak r antingen frn bosnien eller serbien
Citera
2010-05-13, 10:26
Bannlyst
Tnkte hra om hela den s.k "Alcatrazlistan" med alla namn finns tillnglig? har sett den gamla, finns det ngon uppdaterad lista med nya/borttagna namn?
Citera
2010-05-13, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biker2010
Tnkte hra om hela den s.k "Alcatrazlistan" med alla namn finns tillnglig? har sett den gamla, finns det ngon uppdaterad lista med nya/borttagna namn?

Var har du sett den gamla ngonstans d?
Citera
2010-05-13, 15:43
Bannlyst
Varfr r inte Allbck och hans polare med?
Senast redigerad av mrkva 2010-05-13 kl. 16:06.
Citera
2010-05-13, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Var har du sett den gamla ngonstans d?

Den listan finns p denna trd nnstans.... Men den r inaktuell...
Citera
2010-05-13, 19:03
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biker2010
Den listan finns p denna trd nnstans.... Men den r inaktuell...

Var ett utdrag ifrn listan ver Stockholmsomrdet som finns hr i trden ngonstans. Hela listan fick man ju tyvrr aldrig tag p.
Citera
2010-05-14, 07:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Var ett utdrag ifrn listan ver Stockholmsomrdet som finns hr i trden ngonstans. Hela listan fick man ju tyvrr aldrig tag p.

Okej... Har du den tillgnglig, antar att du menar den s.k "Nova Listan"? Tacksam fr hjlp...
Citera
2010-09-06, 21:50
Medlem
Allvarligt... Jag har glott runt en del p flashback. Verkar finnas en del serisa lirare hr, men resten.. Shit allts. Vilka jvla pajaser!! Skryta kan ni lmna nn annanstans fr tror ej d finns nra utom er slutna krets som e intresserade. Dom som knner sig trffade kan ju ta t sig.
Citera
2010-09-06, 22:19
Bannlyst
vem r absolut den som har strst talan nr d gller riktiga stora marknaden vad gller brott och droger mm i hela vrlden , nn som vet alias p honom eller kanske riktiga namnet om han nu anvnder d?
Citera
2010-09-07, 10:22
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nejgutt
Allvarligt... Jag har glott runt en del p flashback. Verkar finnas en del serisa lirare hr, men resten.. Shit allts. Vilka jvla pajaser!! Skryta kan ni lmna nn annanstans fr tror ej d finns nra utom er slutna krets som e intresserade. Dom som knner sig trffade kan ju ta t sig.
Vilka serisa lirare tnker du p d? Lirare som Lewis666, Biker2010, B.is.B, Kamelen14, Vlado, gulabananen?
Citera
2010-09-08, 22:06
Medlem
1800KELLYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Vilka serisa lirare tnker du p d? Lirare som Lewis666, Biker2010, B.is.B, Kamelen14, Vlado, gulabananen?
Haha Biker2010 r ju vrst av alla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in