2009-08-05, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shaggyme
Ja, men han kom ut efter halva tiden. Sktte sig vl bra.

Sg av plitarna. Darfr ox fick han halvtid....
Citera
2009-08-05, 00:35
Medlem
dobbelinas avatar
Listan/listorna r tydligen i elektroniskt format, s det r vl bara en tidsfrga innan dom kommer p TPB.
Citera
2009-08-05, 00:41
Medlem
Listorna sljs fr 25 000 kr och r i pappersformat. jag tror knappast att det kommer komma ut p tpb eller ngot dylikt, vad knner folket p det?
Senast redigerad av Undrin 2009-08-05 kl. 00:58.
Citera
2009-08-05, 00:56
Medlem
Sorry

Det finns ingen riktig lista.

Varje polisdistrikt har ett X antal personer som de har under s kallad "Prio" (Prio = Span). Dessa personer p respektive polisdistrikts lista varierar. Personer plockas bort samt personer lggs till.
Dock br tillggas att alla polisdistrikt har full tillgng till respektives polisdistrikts "Prio".

Hoppas att jag frklarat tillrckligt hur polisens arbete fungerar med "Prio".

Dags att lsa trden kanske?
Citera
2009-08-05, 01:31
Medlem
Ghostdancers avatar
En jttegivande trd...
Citera
2009-08-05, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelen14
Nej ln . Datorn skulle jag fixa till min brors fdelsedagspresent inte till mig.
Fr nn dag sen sa du att ditt xbox gtt snder och det var drfr du letade efter en bra data.
Citera
2009-08-05, 11:06
Medlem
blljuss avatar
Varfr r folk s kta p listan?

Vad ska man ha listan till?
Citera
2009-08-05, 11:29
Medlem
Allaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blåljus

Hade vl varit skoj att se, mer vet jag inte, man kanske ser ngon man knner?
Citera
2009-08-05, 11:50
Medlem
nackepas avatar
John75!

Sjlvklart har alla polisdistrikt lokalt olika listor p hgintressanta personer. Jas, de kallas PRIO?
Okej!
Men rikskrims resursstarka avdelning fr att motverka och bekmpa organiserad brottslighet har givetvis ocks isfall en egen "priolista". Och nu har tydligen detta lckt ut. Frgan r om det r "frska" eller gamla listor?
Citera
2009-08-05, 12:27
Medlem
Var inte tillrckligt tydlig

Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
John75!

Sjlvklart har alla polisdistrikt lokalt olika listor p hgintressanta personer. Jas, de kallas PRIO?
Okej!
Men rikskrims resursstarka avdelning fr att motverka och bekmpa organiserad brottslighet har givetvis ocks isfall en egen "priolista". Och nu har tydligen detta lckt ut. Frgan r om det r "frska" eller gamla listor?

De olika polisdistriktens listor blir ju rikskrims lista. Sen om rikskrim vill plocka ut specifika personer som de vill ha under "Prio" tycker jag jag r ointressant. Vore mer intressant med alla polisdistrikts listor.

Men men, smaken r ju delad.

//Sen s samarbetar rikskrim samt distrikten med varandra gllande vilka som skall vara p respektive distrikts lista.
Senast redigerad av john75 2009-08-05 kl. 12:31.
Citera
2009-08-05, 13:48
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blåljus

r du med i ett gng r det bra att hlla koll p andra gng och deras kontakter och var brevldan bor. Det krigas ju mellan olika som du vet.

ven om du inte r direkt utpekad p listan r det ju bra att veta om polisen noterat att du har frekventa kontakter med det ena eller andra.

D kan du lsa dig till vilka du kan lita p eller br undvika. Vissa springer ju runt och bara det kan skapa oskerhet.

Finns du med som en som trffar tunga ofta kan det vara bra att ligga lgt om det skulle passa eller vrka p om gangster r ngot som ger dig status och gldje, du vljer sjlv.

Jag knner folk som gr ver p andra sidan gatan nr det kommer vstar, vet andra som har pse med sig i hopp om att f bjuda ett hgdjur p lina.

Vi ro alla olika skapta.

-
Senast redigerad av guldankan 2009-08-05 kl. 13:50.
Citera
2009-08-05, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Delije
Fr nn dag sen sa du att ditt xbox gtt snder och det var drfr du letade efter en bra data.

Ja , Till min bror. Jag r 19 r vad tror du. Tror du jag spelar tv-spel bre. Jag jobbar t tunga ryssar i stockholmstrakten. Dem r inget att leka med. Jag har ett fast jobb och mitt ml r att skapa ett eget fretag .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in