2007-09-02, 19:39
Medlem
Hittade en grymt snygg bokhylla/TV-bänk på blocket som jag nappade direkt på men naturligtvis var den såld när jag ringde. Har toksökt runt efter något liknande men har inte hittat nåt ens likt.

Här är bilden:
http://img70.imageshack.us/my.php?image=zenzemiowj4.jpg

Det är en Zense från mio som hon hade köpt 2003, finns inte kvar hos mio längre och nypriset var runt 19000 och det vill jag inte punga upp med =)

Så undrar om någon har nåt tips på något liknande denna skönhet?
Citera
2007-09-02, 20:22
Medlem
Krafses avatar
Den var ju snygg *host*.

Nej jag skoja bara, den var faktiskt riktigt snygg. Har dessvärre inga bra tips då möbler egentligen inte intresserar mig.
Men testa IKEA.
Citera
2007-09-02, 20:24
Medlem
Var faktiskt på IKEA för två dagar sen och letade Tv-bord, men det var bara trash där
Citera
2007-09-02, 20:26
Medlem
palefaces avatar
inte kunde väl nypris vara 19000 på detdär? hoppas du menar 1900
Citera
2007-09-02, 20:52
Medlem
Nejdå menar 19000. Hon ville ha 5000 och det hade jag slaskat upp på bordet utan att blinka.

här är MIO's nya zense för 33.400 :-

http://www.mio.se/Sortiment/Forvaring/ByggbaraBokhyllor/Zense/?p=1

Inte alls samma stuk på den =/
Citera
2007-09-03, 01:16
Medlem
Tycker den är hyffsat lik en möbel från jysk som jag hade för längesedan. Kika där så kanske du hittar något, och en nolla mindre på prislappen.
Citera
2007-09-03, 16:14
Medlem
Men kan du inte köpa liknande på Ikea eller Jysk. Sedan "limma" ditt två liknande lådor och två hyllplan.

Förörvrigt tyckte jag den var ruggigt ful.
Citera
2007-09-03, 16:54
Medlem
MaZtoRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Numberone1
Nejdå menar 19000. Hon ville ha 5000 och det hade jag slaskat upp på bordet utan att blinka.

här är MIO's nya zense för 33.400 :-

http://www.mio.se/Sortiment/Forvaring/ByggbaraBokhyllor/Zense/?p=1

Inte alls samma stuk på den =/

jävla överpris för en bunke spånskivor. och lite faner.
Citera
2007-09-03, 16:58
Medlem
nazipoliss avatar
svenska hem har haft nåt liknande i butik har jag sett...
Citera
2007-09-03, 17:10
Medlem
h*lvete vad fult!
Kan inte du köpa en shysst plasma tv o snygga tapeter samt fin bakgrundsljus precis bakom TV. voila! för 20 000 får du en 15000 fet full hd samt snygga tapeter o ljus utan ngt sketet tv-bord&hylla. något för den händige karln me lite stil!
Citera
2007-09-03, 21:49
Medlem
Nä nu blir jag lite ledsen i ögat.

Vad är det med dig människa? En gång i veckan får jag hem ett reklamblad från Jysk Bäddlager med möbler som ser ut precis sådär. Hade året varit -92 så visst, då hade du kommit undan med det. Möbler i björkfaner var tufft då.

Bara för att en möbel är dyr betyder det inte att den utstrålar klass och stilmedvetenhet. Gå och skaffa dig en extra tribal på överarmen och gå sen förbi jysk och spara på dina surt fövärvade arbetarslantar.
Citera
2007-09-03, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeeWee_Poison
Nä nu blir jag lite ledsen i ögat.

Vad är det med dig människa? En gång i veckan får jag hem ett reklamblad från Jysk Bäddlager med möbler som ser ut precis sådär. Hade året varit -92 så visst, då hade du kommit undan med det. Möbler i björkfaner var tufft då.

Bara för att en möbel är dyr betyder det inte att den utstrålar klass och stilmedvetenhet. Gå och skaffa dig en extra tribal på överarmen och gå sen förbi jysk och spara på dina surt fövärvade arbetarslantar.

Det är inte matrialet jag är kåt på utan tycker det är grymt snyggt med dom "frihängande" hyllorna det är det jag är ute efter.

Och nej jag har inte påstått att det är priset som gör den snygg.

Många som verkar tycka att den ser ut som avföring men JAG tycker den är skitfet och vill ha något liknande.

Har kollat alla stora möbelföretag och alla som tipsats om i tråden men utan framgång tyvärr =/

Tack för tipsen iallafall..

Om någon snubblar över något liknande nån gång så skicka iväg ett PM =)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in