Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2007-09-06, 00:01
Medlem
Kricas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze The Haze
man måste antingen klä av sig naken om man vill pissa ensam i toaletten eller så står dom precis brevid och tittar på kuken när man pissar, men finns de inget annat sätt dricka mycket vatten, doppa fingrarna i diskmedel, klorin lr nåt annat eller bara pissa lite och fylla resten av muggen me vatten eller något annat???

Misstänker att du e utskriven nu men du skulle pullat en citron å sen inte tvättat händerna å så pinkat lite på fingret så hade stickan inte visat ett skit.....alltså hela den slås ut å du köper dig iaf 1 dag till.......ett tipps för framtiden kanske.
Citera
2007-10-26, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peta_E
Jasså - Jaha, det säger du? Ur blodet hoppas jag att du tänkte då eftersom trådskapren inte höll isär begreppen.

Själv säger jag att han inte kommer pissa rent på minst 20 dagar då Flunitrazepam & dess aktiva metaboliter syns lika länge i urin som Diazepam, så kort halveringstid vette fan.
kompis läs på lite, flunitrazepam sitter INTE i 20dagar som diazepam det är bara att kolla i fass,förresten jag går på metadon och pissar varje vecka och knaprar en gång i veckan ca 3-4 tabbar flu och klarar mig hu går det ihop om det sitter i 20dagar och dom tar riktiga prover i labb och inga stickor.
Citera
2007-10-26, 11:24
Medlem
Från fass:
Maximal plasmakoncentration fås inom 1-1,5 timme och en klinisk effekt kan ses efter ca 20 minuter. Distributionsvolymen är 4 l/kg och proteinbindningsgraden är ca 80%. Flunitrazepam har en snabb och uttalad distributionsfas följt av en långsammare eliminationsfas med en halveringstid på 13-19 timmar. Flunitrazepam metaboliseras huvudsakligen till N-desmetylflunitrazepam och 7-aminoflu-nitrazepam av vilken den förra har en viss farmakologisk aktivitet. Utsöndring sker huvudsakligen via njurarna i metaboliserad form, som glukuronid av desmetylflunitrazepam och 7-aminoflunitrazepam. Cirka 10% utsöndras med faeces. Eliminationsförmågan kan vara nedsatt hos personer med försämrad lever- och njurfunktion samt hos nyfödda och äldre.

Och då ska tilläggas att jag har en leverskada så min kropp renar sämre så glöm 20dagar, ca 72timmar kan sitta längre om man tagit en längre tid ,ja då kan det sitta i månader till och med .
Och halveringstid betyder alltså tar du 1mg efter 13-19timmar så har du 0,5mg kvar i kroppen och så vidare.
Citera
2007-10-26, 11:28
Medlem
Men tänkte fråga har någon testat Midazolam ,temazepam(restoril) och lormetazepam(noctamid).
Midazolam låter kul eftersom det används för att söva ner innan operationer tex men lormetazepam låter också som ett starkt sömnmedel sök på engelska versionen av wikipedia.
Citera
2007-10-26, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krica
Misstänker att du e utskriven nu men du skulle pullat en citron å sen inte tvättat händerna å så pinkat lite på fingret så hade stickan inte visat ett skit.....alltså hela den slås ut å du köper dig iaf 1 dag till.......ett tipps för framtiden kanske.
Det där med citron och sätta klorin på plåster och pissa på det funkar bara på brass kom ihog det kemikalier GÅR EJ ATT FÅ UR KROPPEN SNABBARE.
Har själv testat och jag har knarkat i 12år och lämnat många prover på olika hem och LVM. Jag pratade med en gubbe som jobbade på ett labb som tog prover ,han jobbade senare på ett subutexteam jag gick på och han sa också att det går inte att få ut kemikalier snabbare men han erkännde att brasset gick att få ut med tex citron.
Citera
2007-10-26, 12:14
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breggion
Diazepam och tydligen ockå Flunitrazepam har en aktiv metabolit med en halveringsstid på 200h. Jag trodde att det bara var Diazepam som hade det- "my bad"

Är det ett prov med "sticka" så var det som funkade för mig när jag var i liknande situationer, 8-10år sedan, att dricka och pissa som fan innan, hela förmiddan och sen ta en c-vitamin så att pisset får en gul nyans då askorbinsyra (C-vitamin) gör det på nästa toarunda, eller i alla fall inom en halvtimme, vilket som nu kommer först.

Rohypnol har oavsett en lång halveringstid på 18-26 timmar så vadå kort halveringstid?

källa http://en.wikipedia.org/wiki/Flunitrazepam
Citera
2011-01-24, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domedagen
jo jag undrar det samma.. vad e det for hem du sitter pa?? LVU hem tar inte pissprov.. bara lvm hem.

men ska du ha tips.. sa drick extremkt mkt vatten.. garna med citron skivat i.

o for att be helt sure.. sa be ngn polare pissa i en kondom som du fyller pisseprovet med..

jag har hjalpt mina vanner massor av ganger da jag bara super o icke brukar droger.

mannen är du full eller? :P LVU hem tar pissprov på exakt samma sätt som SiS instutitutioner och LVU hem, har varit på allt utom LVM, stickprov tar dom på alla behandlingshem, oavsett ålder eller hur låst det är..
Citera
2011-12-30, 21:09
Medlem
Tjacktorsks avatar
Jag har en fråga, hur lång tid tar det för 1 mg fm1 att gå ur pisset?
Vissa säger "det går på någon dag" andra säger "minst 1 vecka" etc

Så hur är det egentligen?
Sen självklart så spelar flera faktorer in men på ett ungefär.

Jag vill även passa på att fråga om xanor 1 mg om man tar 1.

Har pissprov och det kan bli jobbiga konsekvenser om jag fuckar upp det.

Hoppas att någon gammal räv har lite info att ge
Senast redigerad av Tjacktorsk 2011-12-30 kl. 21:11.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in