Flashback bygger pepparkakshus!
2007-09-03, 17:24
Medlem
du kan be ngn annan pissa, ta en spruta och köra upp den anders urin i ditt urinrör.

myyysigt
Citera
2007-09-03, 17:36
Medlem
Breggions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peta_E
Jasså - Jaha, det säger du? Ur blodet hoppas jag att du tänkte då eftersom trådskapren inte höll isär begreppen.

Själv säger jag att han inte kommer pissa rent på minst 20 dagar då Flunitrazepam & dess aktiva metaboliter syns lika länge i urin som Diazepam, så kort halveringstid vette fan.

Diazepam och tydligen ockå Flunitrazepam har en aktiv metabolit med en halveringsstid på 200h. Jag trodde att det bara var Diazepam som hade det- "my bad"

Är det ett prov med "sticka" så var det som funkade för mig när jag var i liknande situationer, 8-10år sedan, att dricka och pissa som fan innan, hela förmiddan och sen ta en c-vitamin så att pisset får en gul nyans då askorbinsyra (C-vitamin) gör det på nästa toarunda, eller i alla fall inom en halvtimme, vilket som nu kommer först.
Citera
2007-09-04, 10:32
Bannlyst
pissade imorse och hade druckit mycke vatten o käkat 2 ipren de va grönt på benzo men positivt på subutex, ska nu på avgiftning några dagar
Citera
2007-09-04, 10:32
Bannlyst
kommer benzot visas senare pga av jag har hydrerat o så snabba svar tack har bara max 30 min på mig
Citera
2007-09-04, 13:26
Medlem
fuska går alltid... säg diu klär av dej naken så har du bett nån pissa i en liten påse du har i armhålan asset elr nåt brukade alltid ha me en skruv me i andra armhålan för att peta ett hål på påsen.. detta funkade jämt för mej på kåken iaf
Citera
2007-09-04, 18:08
Medlem
Ansiktsvargs avatar
Fyll ett treorör med nåns piss, ta vaselin eller bregott och tryck upp det i röven. Knip igen.
Citera
2007-09-04, 21:05
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breggion
Diazepam och tydligen ockå Flunitrazepam har en aktiv metabolit med en halveringsstid på 200h. Jag trodde att det bara var Diazepam som hade det- "my bad"

Är det ett prov med "sticka" så var det som funkade för mig när jag var i liknande situationer, 8-10år sedan, att dricka och pissa som fan innan, hela förmiddan och sen ta en c-vitamin så att pisset får en gul nyans då askorbinsyra (C-vitamin) gör det på nästa toarunda, eller i alla fall inom en halvtimme, vilket som nu kommer först.

Det är B-vitamin som gör urinen gul..
Citera
2007-09-05, 02:30
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze The Haze
Behöver nu all hjälp jag kan få från er flashbackare hur jag blir ren på flunitrazepam till klockan 20.00 idag, ska pissa imorgon.. annars åker jag in på ett låst ställe..

Jag åt 4,5 st roppar vid 21.00 i lördags och de blir piss mellan 9-11 imorgon..

tacksam för snabba svar, kom med alla förslag som kan hjälpa nånting iaf!

Det låter som du sitter inne på LVU- hem om jag har förstått rätt?

Iallefall till ämnet...ja, du är torsk tack och hej.
Tror inte ens om det hjälper att dricka sig sönder med vatten samt ta kreatin då du ska ta när som helst igen pirreprov...

Eller om du har möjlighet så fuska på pirran då med nån annans piss..lycka till
Citera
2007-09-05, 04:25
Medlem
Domedagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Det låter som du sitter inne på LVU- hem om jag har förstått rätt?

Iallefall till ämnet...ja, du är torsk tack och hej.
Tror inte ens om det hjälper att dricka sig sönder med vatten samt ta kreatin då du ska ta när som helst igen pirreprov...

Eller om du har möjlighet så fuska på pirran då med nån annans piss..lycka till

jo jag undrar det samma.. vad e det for hem du sitter pa?? LVU hem tar inte pissprov.. bara lvm hem.

men ska du ha tips.. sa drick extremkt mkt vatten.. garna med citron skivat i.

o for att be helt sure.. sa be ngn polare pissa i en kondom som du fyller pisseprovet med..

jag har hjalpt mina vanner massor av ganger da jag bara super o icke brukar droger.
Citera
2007-09-05, 06:01
Medlem
Breggions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Det är B-vitamin som gör urinen gul..

Det är möjligt, men det gör C-vitamin också - jag lovar
Citera
2007-09-05, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breggion
Det är möjligt, men det gör C-vitamin också - jag lovar

Gul urin betyder att man har för lite vätska i kroppen? dricker man mycket så blir den inte gul...
Citera
2007-09-05, 17:04
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rajjan
Gul urin betyder att man har för lite vätska i kroppen? dricker man mycket så blir den inte gul...

Och när du pissar ska det helst vara gult, så dom vet att man inte har druckit för mycket för att göra så att provet blir negativt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in