2007-09-01, 19:48
Medlem
Carbonites avatar
har problem med webbläsare, det nämligen inte att högerklicka på en webbsida. Jag kan alltså (det jag mest behöver) spara bilder eller visa som skrivbord, spara favorit etc. Jag använder crazy browser så jag trodde det var fel på det men installerade om det och det är samma sak på internet explorer.
Så det är förmoderligen nån inställning i datorn (windows) nån som vet vad det kan vara??
Citera
2007-09-01, 23:27
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carbonite
har problem med webbläsare, det nämligen inte att högerklicka på en webbsida. Jag kan alltså (det jag mest behöver) spara bilder eller visa som skrivbord, spara favorit etc. Jag använder crazy browser så jag trodde det var fel på det men installerade om det och det är samma sak på internet explorer.
Så det är förmoderligen nån inställning i datorn (windows) nån som vet vad det kan vara??
Mycket mera troligt att det är webmastern till sidan som försvårat högerklickning och sparande med hjälp av något script... Dyker det inte upp någon form av dialogruta när du högerklickar? .. Om det gör det så är det garanterat låst (?) med ett script!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in