Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-29, 12:25
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klossmongo
Hon har 147 i IQ. Hon deltog i programmet "Svart eller vitt" på 90-talet där olika kändisar fick göra ett iq-test och där presterade hon bäst av alla.

Det tror jag inte alls på men är kanske hennes sätt som lågutbildad att hävda sig
Citera
2025-12-20, 18:42
Medlem
Klossmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorinda
Hur har de kommit fram till siffran 147? Mensa tester går väl inte så högt upp, och ska man testa någon IQ så är det ju extremt strikt styrt.
Det var en snubbe från Mensa som utförde själva testet med henne och de andra deltagarna efter konstens alla regler.

Håller med om att hon inte gjorde ett speciellt intelligent intryck i "Spelet". Hon kanske gått ner sig och tappat hjärnkapacitet sen 90-talet.
Citera
2025-12-20, 19:08
Medlem
Knotknets avatar
Dominica är manhaftig med en jobbig röst och enerverande personlighet. Jag förstår inte vad Anders "göra helikoptern på fyllan" Borg såg hos henne. Fredrik Reinfeldt är med attraktiv än Dominica.
Citera
2025-12-20, 21:52
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Dominica är manhaftig med en jobbig röst och enerverande personlighet. Jag förstår inte vad Anders "göra helikoptern på fyllan" Borg såg hos henne. Fredrik Reinfeldt är med attraktiv än Dominica.
Hon har ett kvinnligt utseende men känns inte alls kvinnlig. Jag har alltid uppfattat henne som någon sorts bög(!). Mycket riktigt sade hon också att hon "samlar på bögar" i en relativt sentida intervju. Det är en bragd i sig att som heterosexuell kvinna absorbera så mycket bögkultur så att man praktiskt taget blir bög. Borg kan möjligen ha en bögsida i sin personlighet, jag vet inte.
Citera
2025-12-21, 07:45
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Hon har ett kvinnligt utseende men känns inte alls kvinnlig. Jag har alltid uppfattat henne som någon sorts bög(!). Mycket riktigt sade hon också att hon "samlar på bögar" i en relativt sentida intervju. Det är en bragd i sig att som heterosexuell kvinna absorbera så mycket bögkultur så att man praktiskt taget blir bög. Borg kan möjligen ha en bögsida i sin personlighet, jag vet inte.

Med tanke på att Borg plockar fram snoppen och vill att andra män gör detsamma är det ju nära tillhands att tro det
Citera
2025-12-21, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klossmongo
Det var en snubbe från Mensa som utförde själva testet med henne och de andra deltagarna efter konstens alla regler.

Håller med om att hon inte gjorde ett speciellt intelligent intryck i "Spelet". Hon kanske gått ner sig och tappat hjärnkapacitet sen 90-talet.
Hon har ju själv sagt att hon varit tablettberoende och hon ser ut som en alkis. Sånt dödar hjärnceller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in