2007-09-01, 16:52
Medlem
Eftersom det finns vänliga själar som lägger upp AB varje dag undrar jag om någon också kan lägga upp DN i pdf?

Dagens kanske?
Citera
2007-09-02, 01:07
Medlem
Kupsans avatar
Ger DN ut tidningen som pdf?
Citera
2007-09-02, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Ger DN ut tidningen som pdf?

Jo, om man är prenumerant kan man få det.

Jag skulle verkligen uppskatta detta initiativ. Aftonbladet skiter jag fullständigt i, men DN skulle jag jävligt gärna vilja ha.
Citera
2007-09-03, 12:15
Medlem
Ingen som är prenumerant och vill lägga upp web-tidningen (pdf)?
Skulle behöva lördags exemplat främst Kultur- och Motordelarna.
Citera
2007-09-05, 18:18
Medlem
helt underbart förslag.. likväl jag skiter i aftonbladet

Snälla någon?
Citera
2007-09-09, 22:00
Medlem
Den här tråden visar ju tydligt dubbelmoralen på Flashback. Alla skriker ut sitt hat mot Aftonbladet. Men när det kommer en tråd om DN i pdf, ja då är intresset noll. Samtidigt skriker alla efter Aftonbladet i pdf. Så komiskt det kan bli.
Citera
2007-09-09, 22:40
Medlem
vättes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Den här tråden visar ju tydligt dubbelmoralen på Flashback. Alla skriker ut sitt hat mot Aftonbladet. Men när det kommer en tråd om DN i pdf, ja då är intresset noll. Samtidigt skriker alla efter Aftonbladet i pdf. Så komiskt det kan bli.
Eller så kanske det är olika personer som avskyr aftonbladet och som läser den som pdf?

Citera
2007-09-10, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vätte
Eller så kanske det är olika personer som avskyr aftonbladet och som läser den som pdf?

Ja det får man ju hoppas. Men varför är intresset för DN så lågt?
Citera
2007-09-10, 11:39
Bannlyst
Vore nice.
Citera
2007-09-13, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Ja det får man ju hoppas. Men varför är intresset för DN så lågt?

Ibland kan man det är många som faktiskt gillar Aftonbladet, om så i smyg..
Citera
2007-09-14, 13:28
Medlem
vättes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronto
Ibland kan man det är många som faktiskt gillar Aftonbladet, om så i smyg..
Helt klart är det så, annars skulle horan knappast vara rikets största tidning. Det är många gillar skvaller, det är bara att se hur populärt skvallerforumet är. Visst skäms en del över det, och inte sällan hör man "jag köper den för sporten" - en lustig variant på klassikern "jag köper herrtidningar för de intressanta reportagens skull".

Men det är väl inget fel med det. En del gillar att samla frimärken, andra tycker att det är vansinnigt intressant att läsa vem den senaste dokusåpekändisen idkat samliv med. Det farliga är när folk börjar se aftonhoran som en förmedlare av fakta och nyheter. Det är lättsam underhållning, inget annat. En del av artiklarna är löst baserade på nyheter och verkliga händelser, men det är diskussionerna i TV4:s "Parlamentet" också.
Citera
2007-09-14, 18:44
Medlem
DN i pdf vore mycket uppskattat. Någon händig pojke kanske skulle kontakta dem i fildelningsforumet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in