• 2
  • 3
2007-09-09, 21:17
Medlem
Hoegbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Olof
Varför papperskorgades den här tråden förresten? Vilket forum låg den i innan?

Muhammedbild - operation Tapetsera Sverige
http://www.flashback.org/showthread.php?t=542519

Den låg i Humor.
Citera
2007-09-09, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hoegberg
Den låg i Humor.
Så varför slänga den då? Det finns liknande trådar: Operation Overgrow och "märk dina sedlar"-tråden. Den borde väl ha flyttats till Övrigt eller något istället.

EDIT: Alla trådar som är slängda från Humor de senaste dagarna har inget moderatormeddelande och är just slängda - inte flyttade till en lämpligare avdelning.
Citera
2007-09-09, 21:29
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Jag skrev bara vad jag tyckte och tänkte. Jag tror inte att det är en "konspiration" - men jag tror att många av er där i Outlaw inte vill spä på den här "konflikten" något mer. Skapar man egen avdelning skapar man ordning och reda - en sorts plattform. Och då kan saken blossa upp igen. Narkotikapolitik öppnades upp igen. Att skapa ett nytt delforum sker på en sekund och jag har själv fått PM från admin igår så nog finns han där i kulisserna.

Ja du platsar verkligen i konspirationsforumet oavsett om du inte anser dig göra det.

Citat:
men jag tror att många av er där i Outlaw inte vill spä på den här "konflikten" något mer

Skrattretande Vadå inte vill spä på konflikten? Du pratar i nattmössan. Jag kan inte uttala mig för alla moderatorer men givetvis så finns ingen vilja att tysta ner något.

Visst kunde narkotikapolitik öppnas men som sagt det är bara Admin som kan trycka på knappen så att det sker.

Citat:
Hur skall man annars tolka den totala tystnaden?

Att Admin förmodligen inte har haft tid eller prioriterat annorlunda.

Citat:
Varför papperskorgades den här tråden förresten? Vilket forum låg den i innan?

Muhammedbild - operation Tapetsera Sverige
http://www.flashback.org/showthread.php?t=542519

Humor, skicka alltså PM till Memnok om du undrar något.
Citera
2007-09-15, 20:29
Moderator
Strix m/94s avatar
Tar mig...

Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
...eget forum, åtminstone tillfälligtvis, vore nog bra för ordningens skull. kanske får vi då se en tråd om man får heta Muhammed Hundsson?

...ofoget att citera mig själv. Nu har jag sett minst tre olika trådar om dödshoten mot Vilks och NA-redaktören. Ett eget forum förefaller angeläget och det hastar.
Citera
2007-09-16, 21:58
Medlem
ChristianXs avatar
Problemet löst.

http://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=168
Citera
2007-09-17, 07:42
Medlem
Yes...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Problemet löst.

Härligt!
Citera
2007-09-17, 23:57
Moderator
Strix m/94s avatar
Mycket...

Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Problemet löst.

...bra! Nu blir det nog litet mer ordning i de andra forumen som haft en hundtråd var, minst. FB hör bön! Tack!
Citera
2007-09-19, 00:28
Bannlyst
Jag postade Rita din egen bild med Jesus och Astrid Lindgren i en prekär situation

Den CENSURSTOPPADES fyra gånger av flashbacks moderatorer!!

Visar att yttrandefriheten har sina gränser även här på flashback. Att häckla Svenska kulturklenoder, amerikansk imperialism och Jesus på en och samma gång är visst inte inom yttrandefrihetens ramar. Att samtidigt tillåta att Muhamedkarikatyrer presenteras visar att det inte har med yttrandefrihet att göra, utan att flashback är ett reaktionärt forum som deltar i den rika världens häcklande av den fattiga världens religioner.

Detta visar även vilken censurmaffia som råder som moderatorer på Flashback! Här är det visst bara fascister och pissliberaler som skall få inisiera trådar!
Citera
2007-09-19, 00:30
Medlem
Deannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasw
Jag postade Rita din egen bild med Jesus och Astrid Lindgren i en prekär situation

Visar att yttrandefriheten har sina gränser även här på flashback. Att häckla Svenska kulturklenoder, amerikansk imperialism och Jesus på en och samma gång är visst inte inom yttrandefrihetens ramar. Att samtidigt tillåta att Muhamedkarikatyrer presenteras visar att det inte har med yttrandefrihet att göra, utan att flashback är ett reaktionärt forum som deltar i den rika världens häcklande av den fattiga världens religioner.

Detta visar även vilken censurmaffia som råder som moderatorer på Flashback! Här är det visst bara fascister och pissliberaler som skall få inisiera trådar!

Du vet väl varför dessa stoppades.. Sluta tramsa nu!!
Citera
2007-09-19, 01:43
Medlem
Gabrieluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasw

Kan ingen stänga av fanskapet snart!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in