Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-08-31, 18:04
Medlem
Den här regeln tycker jag alla Moderatorer ska titta på och försöka se till att den efterföljs:

"0.3 Håll er till ämnet i tråden
Ifall diskussionen övergår till ett helt annat ämne än vad rubriken säger, så starta hellre en ny tråd med ny rubrik. Det är mänskligt att ibland gå off-topic, men utvecklar sig diskussionen till något helt annat än originaldiskussionen så starta en helt ny tråd istället. Respektera detta!!! ..."

Har märkt att om man startar diskussioner här så kommer det ofta in vissa som verkar ha som målsättning att göra så diskussionerna urartar. Sen kommer en Moderator och säger att det är en tramstråd och förpassar den till papperskorgen.

I stället för att göra så så föreslår jag att ni tar bort dem oseriösa inläggen som dessa individer lägger in och inte låter trådskaparna bli lidandet för det...
2007-08-31, 18:09
Moderator
vfs avatar
Jag föreslår att du skickar RP på dom aktuella inläggen.
Så ger du modsen chansen att ta bort dom.
2007-08-31, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf

Modsen... vilka är det?
2007-08-31, 18:15
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjukissnutte6
Den här regeln tycker jag alla Moderatorer ska titta på och försöka se till att den efterföljs:

"0.3 Håll er till ämnet i tråden
Ifall diskussionen övergår till ett helt annat ämne än vad rubriken säger, så starta hellre en ny tråd med ny rubrik. Det är mänskligt att ibland gå off-topic, men utvecklar sig diskussionen till något helt annat än originaldiskussionen så starta en helt ny tråd istället. Respektera detta!!! ..."

Har märkt att om man startar diskussioner här så kommer det ofta in vissa som verkar ha som målsättning att göra så diskussionerna urartar. Sen kommer en Moderator och säger att det är en tramstråd och förpassar den till papperskorgen.

I stället för att göra så så föreslår jag att ni tar bort dem oseriösa inläggen som dessa individer lägger in och inte låter trådskaparna bli lidandet för det...
Sluta med alla dina tramstrådar då ditt jävla troll...
2007-08-31, 18:16
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
just så.

tråd låses.

moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in