2007-08-31, 10:49
Medlem
akzs avatar
Det finns redan en tråd om detta. jAG kRÄvER FFS OMG WTF!11!!!1 aTT dU lETar UpP bEfinTLig trÅD
Citera
2007-08-31, 10:55
Medlem
under min mest intensiva konkel-tid för sisådär 12 år sedan så ryktades det att onkel kånkel var en tandläkare från kalmar.
Citera
2007-08-31, 11:07
Medlem
Roll8ors avatar
Onkel är mycket riktigt från Kalmar (eller för att vara petig, från en liten skitort som heter Hagby), ca 2.5 mil söder om Kalmar. De övriga medlemmarna vet jag inget om.

Även Snorleif's frontman ska enligt rykten vara en student från Kalmar, nån som har uppgifter om detta?
Citera
2007-08-31, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roll8or
Onkel är mycket riktigt från Kalmar (eller för att vara petig, från en liten skitort som heter Hagby), ca 2.5 mil söder om Kalmar. De övriga medlemmarna vet jag inget om.

Även Snorleif's frontman ska enligt rykten vara en student från Kalmar, nån som har uppgifter om detta?

Snorleifs frontman är väl runt 40, så student känns inte helt rätt.
Möjligen Komvux i så fall
Citera
2007-08-31, 11:49
Medlem
Roll8ors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gösen
Snorleifs frontman är väl runt 40, så student känns inte helt rätt.
Möjligen Komvux i så fall

Ah ok rykten är ju rykten
Sorry för OT..
Citera
2007-08-31, 12:03
Medlem
Snorleif

Snorleif sprang jag på ute på stan i kalmar otaliga gånger på slutet på 90talet. Ofta på stället Oscar´s.

Gällande Onkel Kånkel så ryktades det ju om att Union carbide production ( där ett par av medlemmerna senare startade Soundtrack of our lives) är Onkel Kånkel eftersom de spelade innan Onkel på hultsfred när det nu va.
Citera
2007-08-31, 12:07
Medlem
adhesives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kals
Snorleif sprang jag på ute på stan i kalmar otaliga gånger på slutet på 90talet. Ofta på stället Oscar´s.

Gällande Onkel Kånkel så ryktades det ju om att Union carbide production ( där ett par av medlemmerna senare startade Soundtrack of our lives) är Onkel Kånkel eftersom de spelade innan Onkel på hultsfred när det nu va.

Låter som en teori då UCP var drängfulla under spelningen och lät mer och mer som OK ju längre tiden gick
Citera
2007-08-31, 12:19
Medlem
wojteks avatar
Träffade en person som sa att han var original-Onkel Kånkel (the main man) för 3-4 år sen när han + band (alla i bandet var minst 20 år yngre än honom själv) körde en turné i Sverige.

Onkel Kånkel delade buss med Misdemeanor (stonerrockband från Sthlm bestående av kvinnor) från ett gig i Skåne och stannade till på Taj Mahal i Västerås på väg tillbaka till Stockholm. Misdemeanor lirade men Onkel med anhang hängde i baren.

Han var väl runt 45 bast, såg ut som den mest vanlige medelålders svennen man kan tänka sig, har för mig att han jobbade med nåt extremt normalt och han bodde sen lång tid i Stockholm (märkte ingen udda dialekt heller). Han och jag var extremt packade och konversationen blev därefter...
Citera
2007-08-31, 18:45
Medlem
Costa Ricas avatar
http://susning.nu/Onkel_K%e5nkel

Ständigt kommer denna bajsman upp, ursäkta...
Citera
2007-08-31, 21:55
Medlem
blaus avatar
http://www.flashback.org/showpost.p...8&postcount=52
Citera
2007-09-01, 10:44
Medlem
Roll8ors avatar
H*kan Flor* är mycket riktigt, men han är inte född i Halmstad
Citera
2009-08-17, 08:22
Medlem
Fittsparks avatar
Onkel Kånkel död?

Min bror påstår att självaste Onkel Kånkel gått på lunch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in