2007-08-30, 20:28
Medlem
Rubriker säger väl allt? jag mailade in till dem för första gången för 3 dagar sedan. Sedan dess har jag skickat 4 mail till dem. Likförbannat har inte fått en enda sketet jävla svar! vad fan pysslar dem med igentligen? någon har hackat mitt konto och jag har bokningsinformation till en englandsresa liggandes i inkorgen och jag får inte ens ett svar ifrån deras support. jävla pajasar.

Ja jag gnäller men jag är förbannat...
Citera
2007-08-30, 20:35
Medlem
fizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vettifan
Rubriker säger väl allt? jag mailade in till dem för första gången för 3 dagar sedan. Sedan dess har jag skickat 4 mail till dem. Likförbannat har inte fått en enda sketet jävla svar! vad fan pysslar dem med igentligen? någon har hackat mitt konto och jag har bokningsinformation till en englandsresa liggandes i inkorgen och jag får inte ens ett svar ifrån deras support. jävla pajasar.

Likväl är det inte datasäkerhet.

Ja jag gnäller men det är förbannat...
Citera
2007-08-30, 20:40
Medlem
Rikard_s avatar
använt supporten tre gånger aldrig fått svar.

Men om jag skulle vart du skulle jag inte använda min hotmail till som seriös mail adress som man tar emot rese boknings information ifrån.

men det är fortfarnade för jävligt.
Citera
2007-08-30, 20:42
Medlem
Använt supporten en gång.. fått svar som inte gjorde nått åt skiten:P.. Men antagligen fanns det inget att göra åt skiten, men svar fick jag iallafall
Citera
2007-08-30, 20:48
Medlem
blueCommands avatar
Inte Datasäkerhet

*-> Övriga IT*
/Mod
Citera
2007-08-31, 10:20
Medlem
oswes avatar
Jag glömde mitt password till mitt hotmailkonto för flera år sedan. Jag gjorde då en ny mail och skrev till hotmail supporten att jag ville ha den tillbaka. Efter att ha gett dom information om vad mitt gamla password var, massa olika kontakter jag hade på msn osv, och vilka olika mail jag hade i inkorgen, så återställde dom mitt password till det förra. Förstår inte hur dom kunde göra en sådan sak med den lilla informationen dom fick av mig. Men antar att dom inte gör sådant idag.
Citera
2007-08-31, 12:59
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vettifan

De sysslar garanterat med fullt med ärenden från folk som inte har vett att ha olika lösen/login på olika siter. Har nu någon fått tag i den här listan på Swebits som gör att MÅNGA kontaktar Hotmail och gnäller så är det först och främst dig själv du ska vara förbannad på när du har samma login och lösen överallt, och sen på Swebits för att de har kass säkerhet. Om du dessutom inte ens betalar för ditt Hotmailkonto så får du nog ta den servicen de ger.
Citera
2007-08-31, 15:18
Medlem
Knatteantes avatar
Kan tänka mig att dom rätt mycket folk att hjälpa, vi pratar om hotmail här. Är inte säker hur många kunder dom har men det är säkert en hel del. Sen kan man ju alltid fundera om dom ens hjälper "kunder" som inte betalar för sin mail.
Citera
2007-08-31, 16:25
Medlem
Jag hjälpte en kompis dotter när hennes MSN hade blivit hackat/stulet..

nte riktigt "Hotmail" men de hänger ju ihop numera iom Windows Live ..

Fick ypperlig och snabb hjälp av supporten!

Kontot återficks snabbt och smidigt efter att de kunnat konstatera att "vi" var rättmätiga ägare till kontot!

Jag verkar vara ensam om detta här i tråden iaf?

Detta gällde Windows Live/Hotmail, gratisversionen..

Citat:
Ursprungligen postat av oswe
Jag glömde mitt password till mitt hotmailkonto för flera år sedan. Jag gjorde då en ny mail och skrev till hotmail supporten att jag ville ha den tillbaka. Efter att ha gett dom information om vad mitt gamla password var, massa olika kontakter jag hade på msn osv, och vilka olika mail jag hade i inkorgen, så återställde dom mitt password till det förra. Förstår inte hur dom kunde göra en sådan sak med den lilla informationen dom fick av mig. Men antar att dom inte gör sådant idag.

Ungefär så gick det till.. Kontakter i kontaktlistan, IP-nummer + att jag hade sparat all konversation jag haft med henne och den bifogades med..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in