Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-30, 12:11
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article662960.ab

har faktiskt tidigare undrat över varför hans näsa sett så trasig ut? beror det på kokain?
Citera
2007-08-30, 12:18
Bannlyst
Absolut, förra veckan satt vi hos mig och drog lite ladd, snackade om livet sådär allmänt. Han var jättedeppig pga sin näsborre (sing.) och jag förstår honom, det ser verkligen asfult ut. Men han har vetat om det sen 2004 att kranen kommer braka samman förr eller senare, så han får skylla sig själv tycker jag...

Owen har även andra vänner som är registrerade FB-medlemmar, de kommer säkerligen att bekräfta det jag redan skrivit. Hoppas det stillade din nyfikenhet något.
Citera
2007-08-30, 12:19
Medlem
kul..
Citera
2007-08-30, 12:19
Bannlyst
Den har förmodligen sett ut så sedan födseln eller blivit deformerad på annat sätt.

Har vänner som dragit ladd i många år utan minsta tillstymmelse till dylik missväxt så personligen har jag väldigt svårt att tro att den föga smickrande näsan uppkommit p.g.a ett alltför frekvent kokainintag.
Citera
2007-08-30, 12:21
Medlem
occasuss avatar
Från Wikipedia:

Most references to Owen Wilson in the media focus on his misshapen nose (which was broken twice when he played football in high school and college). Wilson has allegedly had his nose broken a total of 13 times, due to various accidents as a child and during football games.
Citera
2007-08-30, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av occasus
Från Wikipedia:

Most references to Owen Wilson in the media focus on his misshapen nose (which was broken twice when he played football in high school and college). Wilson has allegedly had his nose broken a total of 13 times, due to various accidents as a child and during football games.
då vet jag varför
Citera
2007-08-30, 12:28
Bannlyst
Han borde ha råd att stila till den hos någon plastikkirurg tycker man.
Å andra sidan kanske han anser den ge honom karaktär och det där lilla extra??!!
Bra skådis btw...gillar lättittade filmer när man ligger utslagen på söndagarna.
Citera
2007-08-30, 12:32
Medlem
Mourns avatar
En näsa kan inte bli så ful av droger. Man ser ju att han har knäckt den ett antal gånger.
Citera
2007-08-30, 12:44
Bannlyst
Kan näsan förstöras av kokain, eller är det något media hittat på? Man har ju sett bilder på påstådda kokainister vars "näsvägg" frätts bort?

Jag litar inte på nånting massmedia skriver om droger.
Citera
2007-08-30, 12:52
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOKO_MOTIV
Han borde ha råd att stila till den hos någon plastikkirurg tycker man.
Å andra sidan kanske han anser den ge honom karaktär och det där lilla extra??!!
Bra skådis btw...gillar lättittade filmer när man ligger utslagen på söndagarna.

Kate Hudson klagade ju inte, så det e väl mer än bara näsan om man har Kate vid sin sida
Citera
2007-08-30, 13:53
Medlem
_.Neurosiss avatar
Ser ut som en helt vanlig näsa som blivit knäckt/bruten ett par gånger ?
Citera
2007-08-30, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Kan näsan förstöras av kokain, eller är det något media hittat på? Man har ju sett bilder på påstådda kokainister vars "näsvägg" frätts bort?

Jag litar inte på nånting massmedia skriver om droger.
inte frätas bort men det är kraftigt kärlsammandragande och ska därför tydligen kunna göra så att vävnad dör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in