2007-08-30, 05:51
Medlem
><((((°>s avatar
ok om jag tex sitter och kollar på nåt på youtube och drar ner volymen på winamp för att höra, då försvinner ljudet från youtube också. hur ändrar jag detta? jävligt lustigt problem.

om jag spelar nån låt men har 0 volym på winamp och sen klickar på wavevolymen (som är högst upp redan) då helt plötsligt får jag full volym från det som spelas i winamp, men winampvolymen står fortfarande på 0. jävligt skumt. nån som vet hur man fixar?
Citera
2007-08-30, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ><((((°>
ok om jag tex sitter och kollar på nåt på youtube och drar ner volymen på winamp för att höra, då försvinner ljudet från youtube också. hur ändrar jag detta? jävligt lustigt problem.

om jag spelar nån låt men har 0 volym på winamp och sen klickar på wavevolymen (som är högst upp redan) då helt plötsligt får jag full volym från det som spelas i winamp, men winampvolymen står fortfarande på 0. jävligt skumt. nån som vet hur man fixar?

Du får byta till nått annat i output i winamp. Gissar att du kör waveout nu, testa o byt till direct sound output. Funkar för mig.
Preferences--plugins--output
Citera
2007-08-30, 08:15
Medlem
><((((°>s avatar
har bara en output, waveOut output v2.11. hur gör jag då?
Citera
2007-08-30, 08:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ><((((°>
har bara en output, waveOut output v2.11. hur gör jag då?
Laddar ner den nyaste eller ominstallerar.
Citera
2007-08-30, 08:50
Medlem
><((((°>s avatar
nu funkar det

ok det här är vad jag gjorde, jag installerade om hela skiten men med skillnaden att jag lät det mesta vara ikryssat, allt utom videofunktioner och visualizationskiten, jag lät även winamp hämta codecs och annat skit (det va nån ruta man kunda kryssa ur i en av de sista stegen av installationen), nu funkar det iaf som det ska. höll på att bli cp där ett tag.
Citera
2007-08-30, 15:10
Medlem
trapd00rs avatar
Jag har samma problem men med Media Player Classic, och det går inte att ändra audio output där. Någon som vet?
Citera
2007-08-30, 16:08
Medlem
><((((°>s avatar
avinstallera skiten sen skaffar du vlc. www.videolan.org/vlc/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in