2007-08-29, 12:34
Medlem
WalterSullivans avatar
Hej gick igenom garderoben häromdagen och märkte vad lite Nazi kläder jag köpt på senaste, då jag tycker såna kläder är jävligt snyggt så satte jag mig och kollade runt på diverse forum och fick en del länkar till en del webshoppar men det var jävligt litet sortiment på riktiga Nazi kläder i deras affärer, Dom flesta kläderna hade bara nåt Motståndsrock bands motiv på sig eller nån text med heil hitler eller nåt och det är inte vad jag söker, vill ha kläder med stora swastikor på och eller nån nazi propaganda affisch på. så om nån känner till nån jävligt bra sån webaffär med stort sortiment så skulle det uppskattas om ni kunde länka dit tack på förhand

Och nej jag är inte nån skinhead wannabe som sitter hemma hos morsan med en folköl och lyssnar på ultima thule hela dagarna utan tycker det bara är jävligt snyggt med Nazi kläder sen att kläderna är rasistiska skadar ju inte det heller
Citera
2007-08-29, 15:06
Medlem
Freakyweiges avatar
http://www.sniper-records.net/ är nog den enda webbshoppen i Sverige med ett dugligt sortiment som du letar efter. Där kan man bland annat köpa Sieg Heil-handdukar, det är käckt.
Citera
2007-08-29, 16:26
Medlem
WalterSullivans avatar
Well var ju ganska litet sortiment där också tyvärr men det var ju något iallafall, det måste inte vara en svensk affär utan utländska går bra det med
Citera
2007-08-29, 17:55
Medlem
Snilleblixtens avatar
http://www.aryanwear.com/

visserligen site för benskallar, men det finns nog en del som intresserar dej också.
Citera
2007-08-29, 18:08
Medlem
RödPartisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Hej gick igenom garderoben häromdagen och märkte vad lite Nazi kläder jag köpt på senaste, då jag tycker såna kläder är jävligt snyggt så satte jag mig och kollade runt på diverse forum och fick en del länkar till en del webshoppar men det var jävligt litet sortiment på riktiga Nazi kläder i deras affärer, Dom flesta kläderna hade bara nåt Motståndsrock bands motiv på sig eller nån text med heil hitler eller nåt och det är inte vad jag söker, vill ha kläder med stora swastikor på och eller nån nazi propaganda affisch på. så om nån känner till nån jävligt bra sån webaffär med stort sortiment så skulle det uppskattas om ni kunde länka dit tack på förhand

Tänkte du gå runt hemma med den tröjan eller ut på stan? Du kommer få ganska många blickar kan jag lova ifall du går ut på staden med en swastiskatröja. Kan ju säga att jag skulle kasta något hårt i skallen på någon som bär en swastiskatröja.
Citera
2007-08-29, 18:13
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RödPartisan
Tänkte du gå runt hemma med den tröjan eller ut på stan? Du kommer få ganska många blickar kan jag lova ifall du går ut på staden med en swastiskatröja. Kan ju säga att jag skulle kasta något hårt i skallen på någon som bär en swastiskatröja.

Du är måttligt dum, du.
Enligt dig, går det bra att ha en bild på Stalin på tröjan, eller varför inte Che Guevara, eller den mytomspunna "hammaren och skäraren"-märket?
Citera
2007-08-29, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RödPartisan
Kläderna kommer han ha på sig mest hemma. Eller så bor han i landet.

Det bevisar också att han inte går ut med kompisar eller tjejer om han köper såna kläder.
Citera
2007-08-29, 19:42
Medlem
Arkhons avatar
Folk är jävligt kinkiga på stan. Det räcker med att man har blont hår och kängor för att folk skall titta snett på en. Indoktrinerade pöbeln...
Håller dok med om att nazi-kläder är snyggt, gillar i princip all militaristisk klädsel vad de än är.
Citera
2007-08-29, 21:10
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murder
Kläderna kommer han ha på sig mest hemma. Eller så bor han i landet.

Det bevisar också att han inte går ut med kompisar eller tjejer om han köper såna kläder.

Så en neger som går runt i baggy jeans och linne med en bild på 2-pack bor inte på landet och har massor med "homies" och "bitches"?

Jag har både flickvän och ett arbete, bor i stortstan och gillar att gå ut och festa med mina polare. sen vad jag har för kläder på mig det ska folk skita i
Citera
2007-08-29, 21:16
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhon
Folk är jävligt kinkiga på stan. Det räcker med att man har blont hår och kängor för att folk skall titta snett på en. Indoktrinerade pöbeln...
Håller dok med om att nazi-kläder är snyggt, gillar i princip all militaristisk klädsel vad de än är.
Precis min åsikt.. Det räcker med att ha ett hakkors intatuerat i pannan för
att få snea blickar.. Jävla kommunistsamhälle
Citera
2007-08-29, 22:02
Medlem
Arkhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocc
Precis min åsikt.. Det räcker med att ha ett hakkors intatuerat i pannan för
att få snea blickar.. Jävla kommunistsamhälle

Nej, det räcker med mycket mindre, som mitt förra inlägg förklarade.
Fast du kanske är en sån som reagerar på det jag beskrev, eftersom du finner liknelsen med hakkors aktuell.
Citera
2007-08-29, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Så en neger som går runt i baggy jeans och linne med en bild på 2-pack bor inte på landet och har massor med "homies" och "bitches"?

Jag har både flickvän och ett arbete, bor i stortstan och gillar att gå ut och festa med mina polare. sen vad jag har för kläder på mig det ska folk skita i
Jag kollar aldrig vad folk har på sig.. Men med såna kläder kan man inte gå ut och ha en trevlig kväll. Du kan ju ha på dig dom i fritiden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in