Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-08-29, 10:52
Medlem
Clay Allisons avatar
Var inne en sväng på tråden om fotbolllandslaget. Såg för första gången 'betygsätt det här ämnet' uppe bredvid ämnesverktyg etc. Har aldrig sett detta förut, är det nytt? Vad ska det vara bra för? Vilka ämnen är det som valts ut till betygsättning?

Ja, jag har sökt innan jag postade.
Citera
2007-08-30, 01:04
Medlem
Jackie69s avatar
Citat:
Har aldrig sett detta förut, är det nytt?
Nej det är inte nytt, men jag vet inte när det startade.

Citat:
Vad ska det vara bra för?
Tycker jag blir väldigt tramsigt. Ungefär som när vanligt folk får sätta betyg på låtar i Melodifestivalen - antingen är det 12 eller 0.
Mer diskussion i Betygsättningar på trådstarter - Kvalitetsökning eller meningslöst?

Citat:
Vilka ämnen är det som valts ut till betygsättning?
Tror att man kan eller åtminstone kunde göra det vid trådstart. Efter att ha skummat igenom Betygsätta trådar här på flashbacK? och Betygsättning av trådar i Laidback? verkar det som om betygsättning är något som lever kvar i gamla trådar men som numera inte är aktiverat
Citera
2007-08-30, 14:25
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackie69
Nej det är inte nytt, men jag vet inte när det startade.

Tycker jag blir väldigt tramsigt. Ungefär som när vanligt folk får sätta betyg på låtar i Melodifestivalen - antingen är det 12 eller 0.
Mer diskussion i Betygsättningar på trådstarter - Kvalitetsökning eller meningslöst?

Tror att man kan eller åtminstone kunde göra det vid trådstart. Efter att ha skummat igenom Betygsätta trådar här på flashbacK? och Betygsättning av trådar i Laidback? verkar det som om betygsättning är något som lever kvar i gamla trådar men som numera inte är aktiverat

Jaha joho, det är klart att det var nåt som funnits ett tag. Men jag hade inte sett det - typiskt.
Tack Jackie i alla fall!

Finns det något annat jag ännu inte upptäckt tro?
Citera
2007-08-30, 16:48
Medlem
><((((°>s avatar
varför kan man inte betygsätta alla trådar?
Citera
2007-09-01, 01:16
Medlem
Germanias avatar
för att då kan man ge admins trådar dåligt betyg.
Citera
2007-09-01, 03:03
Medlem
"Betygsätta ett ämne" låter ju skitlöjligt! Det är väl bättre att man undviker de ämnen som inte intresserar en.
Citera
2007-09-01, 03:18
Medlem
tjaboooos avatar
Sitter här och börjar fundera på om jag gått å blivit blind, var hittar man de där betygsätta nånstans ?
Citera
2007-09-01, 03:48
Medlem
thepunishers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Sitter här och börjar fundera på om jag gått å blivit blind, var hittar man de där betygsätta nånstans ?

Det är vi två om. Aldrig hört talas om det
Citera
2007-09-01, 04:52
Medlem
groils avatar
Enda delen jag har sett det i är "Tripprapporter" kolla där.
Citera
2007-09-01, 06:25
Medlem
tjaboooos avatar
Har Admin varit på flaskan måntro för det kan väl ändå inte finnas nån vettig motivering till att bara ha betygsättning i den avdelningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in