• 2
  • 3
2007-09-02, 13:33
Medlem
mockrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forhyrd
Åk till Holland, eller bli vän med en Holländare som kan skicka dom till dig :P

Jag har inte sett dom någon annan stans, tyvärr.
För femtontalet år sedan fanns de att inhandla i Prag. Någon färskare uppgift än så kan jag tyvärr inte bidra med.
Citera
2007-09-02, 14:18
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mockrim
För femtontalet år sedan fanns de att inhandla i Prag. Någon färskare uppgift än så kan jag tyvärr inte bidra med.

De kunde som sagt köpas till Storbritannien tills '99 då domstolen satte stopp av skattetekniska skäl och bolaget upphörde. Sannolikheten att hitta några kvarvarande paket hos någon turk på hörnet nere på kontinenten är nog inte särskilt stor. Möjligtvis om några östeuropeiska klåpare kopierat paketdesignen för att tjäna en hacka.

Citat:
Ursprungligen postat av Hoegberg
Paketet ser onekligen rätt inbjudande ut: http://www.bb-go.nl/weblog/files/blackdeath.jpg

Ja, för en fjortonåring, alternativt äldre omogen tonåring.

Citat:
Ursprungligen postat av Trädpojke
ät kuk jävla besserwisser

Talat som av en genuin medlem av den underklassbefolkade, obildade begåvninsgreserven. Det måste verkligen smärta dig att du är så fattig och dum i huvudet och inte kan komma någonstans i livet, eller hur din korkade lilla WT-nolla? Se så, håll nu käft och bit ihop på ditt lågavlönade bruksjobb tills du blir alkoholiserad sjukpensionär och dör i förtid av fetmarelaterade sjukdomar, ditt smutsiga pack. Även du har gjort dig förtjänt av denna:
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in