2007-08-29, 20:46
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Ja nu menar jag inte med Corleones eller liknande, mer med vissa uppvuxna i samma område och därikring som inte spelar på samma bana som vi övriga.
Du är medveten om att Nicola inte umgås sådär jättemycket med sina närmsta släktingar längre?
Citera
2007-08-29, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Du är medveten om att Nicola inte umgås sådär jättemycket med sina närmsta släktingar längre?

Jag sa klanen, inte Nicola. Hur Nicola umgås eller inte umgås med sin familj har jag inte den blekaste aning om.
Citera
2007-08-29, 20:53
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Jag sa klanen, inte Nicola. Hur Nicola umgås eller inte umgås med sin familj har jag inte den blekaste aning om.

Menar du att Nicola ingår i denna klan? Är det inte Lucky och de två andra som gör det?
Citera
2007-08-29, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Menar du att Nicola ingår i denna klan? Är det inte Lucky och de två andra som gör det?

Du beter dej som en murvel, vart vill du komma? Vad är det du inte förstår?
Nicola har en historia innan han träffade fröken Perelli, det vet du väl, eller?
Citera
2007-08-29, 23:11
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ja nu menar jag inte med Corleones eller liknande, mer med vissa uppvuxna i samma område och därikring som inte spelar på samma bana som vi övriga.

Det tvivlar jag inte på. Kolla in Ingrosso-tråden för en del intressant information om Lucky m fl. Men en Rinkeby-krimmare är en Rinkeby-krimmare, och det blir inte coolare för att man har ett italienskt efternamn. Capisce, paisan?
Citera
2007-08-29, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Det tvivlar jag inte på. Kolla in Ingrosso-tråden för en del intressant information om Lucky m fl. Men en Rinkeby-krimmare är en Rinkeby-krimmare, och det blir inte coolare för att man har ett italienskt efternamn. Capisce, paisan?

Capisce F.G
Citera
2007-08-31, 20:24
Medlem
showbizs avatar
Undrar faktiskt också vart alla pengarna kommer ifrån... Okej han kan ha cash men...

Villa i det exklusivaste av Djursholm (runt svalnäs)
Audi Q7, S5 + flertalet nya bilar
Enbart svindyra kläder
Lyxsemestrar varje halvår
Lya på Östermalm
Och två barn att försörja.

Och ändå bara 35år gammal...

Divino är väl det första stället han själv stått som ägare till ? Eller har han haft något innan ? Som någon sa så har Divino inte gått så jävla bra senaste åren. Jag har ganska bra insikt i det. Dessutom har hyffsat nyöppnade lyxrestauranger som denna extremt höga omkostnader. Han stekte ju fan hamburgare i Kista centrum tills han var runt 18.

Verkar så jävla konstigt att en man smäller upp en lyxkrog bara sådär i 30års åldern utan att ha varit aktad och välkänd restaurangägare tidigare. Luktar helt klart skumt här.

För inte fan sitter väl Charlotte på cashen här inte ?
Citera
2007-08-31, 20:57
Medlem
Fula Gubbens avatar
Utan tvekan så är det den spacklade raggarbruden Charlotte P som finansierat deras fina hus... grannarna lär inte vara glada över att ha en WT-brud och en Rinkeby-dego i kvarteret.

Frågan är förstås om hon kan ha tjänat så mycket pengar under sin "karriär". Att NP skulle tjänat några pengar alls på Divino tvivlar jag på, även om det är en trevlig restaurang med god renommé. Restaurangbranschen är svintuff och inget man blir rik på.

Alltså: är det rimligt att tro att White Trash-sångerskan tjänat såpass mycket pengar?

Annars ser det lite... skumt ut. En Ingrosso-farbror/morbror åkte förresten dit för knarksmuggling i stor skala häromåret.

- F.G
Citera
2007-08-31, 22:02
Medlem
Pytons avatar
Har faktiskt undrat detta redan sen början av Perrelli-äktenskapet, reagerade speciellt på det faktum att Charlotte körde runt i en ny Maserati. De är inte helt billiga att äga och köra, och kanske inget man prioriterar när man har barn.

Ok, om man då summerar ihop det hela lite ungefär;

Villa: Vi räknar lite i underkant, 10 mkr.
Lägenhet på Ö-malm: 3 mkr.
Nya Audi-bilar; Q7 går på ca. 700 kkr, S5 ungefär lika mycket, om man inte tar snikversionerna. Vi säger 1,5 mkr på bilkontot, bara för dessa två bilarna.
Kläder: Pälsar, skor, osv. 200 kkr (Charlotte säger själv att hon samlar på skor)
Resor: 150-200 kkr.

Vi har alltså ett kläd- och reskonto på ca. 350-400 kkr/år. Utöver det dubbla boenden, säkerligen med en månadskostnad kring 20kkr för båda ställerna. Då har vi inte räknat med ev lån och amorteringar.

Dryga 600 kkr.

Lägg sen till alla kostnader för mat, transport (dubbla bilar, minst!) samt en i övrigt ganska extravagant livsstil, och man kommer lätt över miljonen.

Då har vi inte ens räknat med kapitalköp som hus, bilar osv. Detta är värt ca. 15 milj kr.

Hur mycket kan Charlotte ha tjänat som sångerska? Jag skulle bli förvånad om hon fick ut mer än en miljon kronor efter skatt när det gick som "bäst" för henne. Nu är hon med i nåt TV-program, pratar ut i nån veckotidning, vilket kan ge lite pengar, men inte på långa vägar de pengar som krävs.

Jag tror Nicola har något skumt för sig, nån som kan kolla upp restaurangens redovisning?
Citera
2007-09-01, 03:36
Medlem
Pancevs avatar
Det som glöms bort är att alla våra kära schlagerstjärnor får ganska många och välbetalda privata bokningar. Svårt att säga exakt vad de kan ge men jag gissa på att Charlotte borde kunna få mellan 100-300 000 kr per bokning beroende på art och längd etc.

Med privata menar jag exempelvis landstingets fester i vissa kommuner, stadens dag, företag, firanden och ceremonier etc.

KanVråla, Charlotte, Jill J och ett par till ligger väl i topp avseende detta område.
Citera
2007-09-01, 10:36
Medlem
AT4s avatar
C.P tjänar minst ett par mille på Diggelo turnen. Kläder har hon naturligtvis spons på till stor del. Numera får även de flesta artisterna även betalt för reportage, den sortens tidningar finns sedan ett par år i Sverige. Så visst har hon tjänat pengar, inte 100 mille , men väl minst 15-20 genom åren.
Citera
2007-09-01, 13:58
Medlem
I en krönika i Aftonbladet så nämndes ett samtal mellan Charlottes bokningsansvarige(eller agent) och en reporter. Den bokningsansvarige var väldigt tydlig med att påpeka att man gärna tog svarta stålar i gage. Man citerade till och med något i stil med:
- "för annars måste man ju betala moms och det blir ingen glad över".

Så rimligtvis drar CP väldigt mycket svarta stålar på sin verksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in